Introduktion
Den här sidan ger en omfattande analys av den kända insiderhandelshistoriken för Jeffrey Osher. Insiders är tjänstemän, styrelseledamöter eller betydande investerare i ett företag. Det är olagligt för insiders att göra affärer i sina företag baserat på specifik, icke-offentlig information. Detta betyder inte att det är olagligt för dem att göra några affärer i sina egna företag. De måste dock rapportera alla affärer till SEC via ett formulär 4. Trots dessa restriktioner tyder akademisk forskning på att insiders – i allmänhet – tenderar att överträffa marknaden i sina egna företag.
Genomsnittlig handelslönsamhet
Den genomsnittliga handelslönsamheten är den genomsnittliga avkastningen av alla köp på den öppna marknaden som insidern gjort under de senaste tre åren. För att beräkna detta undersöker vi alla oplanerade köp på öppen marknad som görs av insidern, exklusive alla affärer som markerats som en del av en 10b5-1-handelsplan. Vi beräknar sedan den genomsnittliga prestandan för dessa affärer under 3, 6 och 12 månader, med ett genomsnitt av var och en av dessa varaktigheter för att generera ett slutgiltigt resultatmått för varje affär. Slutligen tar vi ett genomsnitt av alla prestationsmått för att beräkna ett prestationsmått för insidern. Denna lista inkluderar endast insiders som har gjort minst tre affärer under de senaste två åren.
Om lönsamheten för denna insiderhandel är "N/A", så har insidern antingen inte gjort några köp på den öppna marknaden under de senaste tre åren, eller så är affärerna de har gjort för nya för att kunna beräkna ett tillförlitligt resultatmått.
Uppdateringsfrekvens: Dagligen
Företag med rapporterade insiderpositioner
SEC-anmälningarna visar att Jeffrey Osher har rapporterat innehav eller affärer i följande företag:
Värdepapper | Titel | Senaste rapporterade innehav |
---|---|---|
US:BEEP / Mobile Infrastructure Corporation | Director, 10% Owner | 145 061 |
Director, 10% Owner | 0 | |
US:GDOT / Green Dot Corporation | Director | 18 637 |
Hur man tolkar diagrammen
Följande diagram visar aktieutvecklingen för värdepapper efter varje icke-planerad handel på öppen marknad som görs av Jeffrey Osher. Icke-planerad handel är affärer som inte gjordes som en del av en 10b5-1-handelsplan. Aktieutvecklingen visas som kumulativ procentuell förändring av aktiekursen. Till exempel, om en insiderhandel gjordes den 1 januari 2019, kommer diagrammet att visa den dagliga procentuella förändringen av värdepapperet fram till idag. Om aktiekursen skulle gå från $10 till $15 under denna tid, skulle den kumulativa procentuella förändringen i aktiekursen vara 50%. En förändring i priset från 10 USD till 20 USD skulle vara 100 % och en prisändring på 10 USD till 5 USD skulle vara -50 %.
I slutändan försöker vi avgöra hur nära insiders affärer korrelerar med överavkastning (positiv eller negativ) i aktiekursen för att se om insidern tar tid för sina affärer att dra nytta av insiderinformation. Tänk på situationen där en insider gjorde detta. I den här situationen förväntar vi oss antingen (a) positiv avkastning efter köp eller (b) negativ avkastning efter försäljning. I fallet med (a) skulle KÖP-diagrammet visa en serie uppåtlutande kurvor, vilket indikerar positiv avkastning efter varje köptransaktion. I fallet med (b) skulle SALE-diagrammet visa en serie nedåtlutande kurvor, vilket indikerar negativ avkastning efter varje försäljningstransaktion.
Detta är dock inte tillräckligt för att dra slutsatser. Om till exempel aktiekursen i bolaget var i en icke-cyklisk stigning under många år, skulle vi förvänta oss att alla tomter efter köpet skulle vara uppåtlutande. Likaså skulle icke-cykliska nedgångar under många år resultera i nedåtlutande post-trade tomter. Inget av dessa diagram skulle tyda på insiderhandel.
Den starkaste indikatorn skulle vara en situation där aktiekursen var extremt cyklisk, och det fanns både positiva signaler i KÖP-diagrammet och negativa plotter på SALE-diagrammet. Denna situation skulle i hög grad tyda på en insider som tog tid för affärer till sin ekonomiska fördel.
Insiderköp BEEP / Mobile Infrastructure Corporation - Analys av kortsiktig vinst
I det här avsnittet analyserar vi lönsamheten för varje oplanerat insiderköp på en öppen marknad som görs i BEEP / Mobile Infrastructure Corporation. Denna analys hjälper till att förstå om insidern konsekvent genererar onormal avkastning och är värd att följa. Denna analys är för ett år efter varje handel, och resultaten är teoretiska .
Tabellen nedan visar de senaste öppna marknadsköpen som inte var en del av en automatisk handelsplan.
Det justerade prisetär det justerade priset efter split. Justerade aktier er de split-justerade aktier.
Insiderförsäljning - Analys av kortsiktig förlust
I det här avsnittet analyserar vi det kortsiktiga undvikandet av förluster för varje oplanerad insiderförsäljning på öppen marknad som görs i BEEP / Mobile Infrastructure Corporation. Ett konsekvent mönster för att undvika förluster kan tyda på att framtida försäljningstransaktioner kan förutsäga prisnedgångar. Denna analys är för ett år efter varje handel, och resultaten är teoretiska .
Följande tabell visar de senaste försäljningarna på den öppna marknaden som inte ingick i en automatisk handelsplan.
Handelsdatum | Ticker | Insider | Rapporterade aktier |
Rapporterad pris |
Justerade aktier |
Justerat pris |
Kostnadsgrund | Dagar till min |
Pris vid min |
Maximal förlust undvikits ($) |
Maximal förlust undvikits ($) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det finns inga kända oplanerade öppna marknadstransaktioner för denna insider |
Det justerade prisetär det justerade priset efter split. Justerade aktier er de split-justerade aktier.
Insiderköp GDOT / Green Dot Corporation - Analys av kortsiktig vinst
I det här avsnittet analyserar vi lönsamheten för varje oplanerat insiderköp på en öppen marknad som görs i BEEP / Mobile Infrastructure Corporation. Denna analys hjälper till att förstå om insidern konsekvent genererar onormal avkastning och är värd att följa. Denna analys är för ett år efter varje handel, och resultaten är teoretiska .
Tabellen nedan visar de senaste öppna marknadsköpen som inte var en del av en automatisk handelsplan.
Det justerade prisetär det justerade priset efter split. Justerade aktier er de split-justerade aktier.
Insiderförsäljning - Analys av kortsiktig förlust
I det här avsnittet analyserar vi det kortsiktiga undvikandet av förluster för varje oplanerad insiderförsäljning på öppen marknad som görs i BEEP / Mobile Infrastructure Corporation. Ett konsekvent mönster för att undvika förluster kan tyda på att framtida försäljningstransaktioner kan förutsäga prisnedgångar. Denna analys är för ett år efter varje handel, och resultaten är teoretiska .
Följande tabell visar de senaste försäljningarna på den öppna marknaden som inte ingick i en automatisk handelsplan.
Det justerade prisetär det justerade priset efter split. Justerade aktier er de split-justerade aktier.
Insiderhandelshistorik
Den här tabellen visar den fullständiga listan över insideraffärer gjorda av Jeffrey Osher som avslöjats för Securities Exchange Commission (SEC).
Fildatum | Transaktionsdatum | Schema | Ticker | Värdepapper | Kode | Aktier | Återstående aktier | Procentuell förandring | Aktie pris |
Transaktionsvärde | Återstående värde |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2025-06-23 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
A - Award | 13 869 | 145 061 | 10,57 | ||||
2025-01-13 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
M - Exercise | 36 192 | 131 192 | 38,10 | ||||
2024-11-25 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
C - Conversion | 445 541 | 445 541 | |||||
2024-10-07 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
C - Conversion | 7 997 842 | 17 801 980 | 81,58 | ||||
2024-09-13 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
A - Award | 334 000 | 4 340 457 | 8,34 | ||||
2024-09-13 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
A - Award | 166 000 | 2 154 091 | 8,35 | ||||
2024-07-29 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
J - Other | −3 937 246 | 0 | −100,00 | ||||
2024-06-17 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
P - Purchase | 5 983 | 95 000 | 6,72 | 3,30 | 19 750 | 313 595 | |
2024-06-06 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
P - Purchase | 6 607 | 89 017 | 8,02 | 3,40 | 22 464 | 302 658 | |
2024-06-04 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
P - Purchase | 1 225 | 82 410 | 1,51 | 3,38 | 4 140 | 278 546 | |
2024-06-04 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
P - Purchase | 7 305 | 81 185 | 9,89 | 3,38 | 24 691 | 274 405 | |
2024-05-31 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
P - Purchase | 6 706 | 73 880 | 9,98 | 3,38 | 22 666 | 249 714 | |
2024-05-31 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
P - Purchase | 15 223 | 67 174 | 29,30 | 3,40 | 51 758 | 228 392 | |
2024-05-29 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
P - Purchase | 16 951 | 51 951 | 48,43 | 3,39 | 57 464 | 176 114 | |
2024-01-02 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
C - Conversion | 4 006 457 | 4 006 457 | 3,67 | 14 703 697 | 14 703 697 | ||
2024-01-02 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
C - Conversion | 1 988 091 | 1 988 091 | 3,67 | 7 296 294 | 7 296 294 | ||
2024-01-02 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
C - Conversion | 5 994 550 | 5 994 550 | 3,67 | 21 999 998 | 21 999 998 | ||
2023-12-18 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
P - Purchase | 24 587 | 35 000 | 236,12 | 4,95 | 121 706 | 173 250 | |
2023-12-18 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
P - Purchase | 10 413 | 10 413 | 5,19 | 54 043 | 54 043 | ||
2023-08-28 |
|
4 | BEEP |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
A - Award | 3 937 246 | 3 937 246 | |||||
2023-08-25 |
|
4 | NONE |
Mobile Infrastructure Corp
Common Stock |
D - Sale to Issuer | −2 624 831 | 0 | −100,00 | ||||
2023-05-30 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
A - Award | 7 126 | 18 637 | 61,91 | ||||
2022-06-01 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
A - Award | 4 220 | 11 511 | 57,88 | ||||
2021-11-26 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −635 000 | 0 | −100,00 | 38,22 | −24 269 700 | ||
2021-11-26 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −25 365 | 255 625 | −9,03 | 38,22 | −969 450 | 9 769 988 | |
2021-11-26 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −9 635 | 94 375 | −9,26 | 38,22 | −368 250 | 3 607 012 | |
2021-11-09 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 22 424 | 2 624 831 | 0,86 | 11,75 | 263 482 | 30 841 764 | |
2021-11-09 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 878 082 | 2 602 407 | 50,92 | 11,75 | 10 317 464 | 30 578 282 | |
2021-11-09 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 22 424 | 2 624 831 | 0,86 | 11,75 | 263 482 | 30 841 764 | |
2021-11-09 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 878 082 | 2 602 407 | 50,92 | 11,75 | 10 317 464 | 30 578 282 | |
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Warrants (Right to Buy) |
A - Award | 1 702 128 | 1 702 128 | 20 000 000,00 | 34 042 560 000 000 | 34 042 560 000 000 | ||
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 175 000 | 1 724 324 | 11,30 | 11,75 | 2 056 250 | 20 260 807 | |
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 1 549 324 | 1 549 324 | 11,75 | 18 204 557 | 18 204 557 | ||
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Warrants (Right to Buy) |
A - Award | 1 702 128 | 1 702 128 | 20 000 000,00 | 34 042 560 000 000 | 34 042 560 000 000 | ||
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 175 000 | 1 724 324 | 11,30 | 11,75 | 2 056 250 | 20 260 807 | |
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 1 549 324 | 1 549 324 | 11,75 | 18 204 557 | 18 204 557 | ||
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Warrants (Right to Buy) |
A - Award | 1 702 128 | 1 702 128 | 20 000 000,00 | 34 042 560 000 000 | 34 042 560 000 000 | ||
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 175 000 | 1 724 324 | 11,30 | 11,75 | 2 056 250 | 20 260 807 | |
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 1 549 324 | 1 549 324 | 11,75 | 18 204 557 | 18 204 557 | ||
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Warrants (Right to Buy) |
A - Award | 1 702 128 | 1 702 128 | 20 000 000,00 | 34 042 560 000 000 | 34 042 560 000 000 | ||
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 175 000 | 1 724 324 | 11,30 | 11,75 | 2 056 250 | 20 260 807 | |
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 1 549 324 | 1 549 324 | 11,75 | 18 204 557 | 18 204 557 | ||
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Warrants (Right to Buy) |
A - Award | 1 702 128 | 1 702 128 | 20 000 000,00 | 34 042 560 000 000 | 34 042 560 000 000 | ||
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 175 000 | 1 724 324 | 11,30 | 11,75 | 2 056 250 | 20 260 807 | |
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 1 549 324 | 1 549 324 | 11,75 | 18 204 557 | 18 204 557 | ||
2021-08-27 | 3 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
1 724 324 | ||||||||
2021-08-27 | 3 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
1 724 324 | ||||||||
2021-08-27 | 3 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
1 724 324 | ||||||||
2021-08-27 | 3 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
1 724 324 | ||||||||
2021-08-27 | 3 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
1 724 324 | ||||||||
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Warrants (Right to Buy) |
A - Award | 1 702 128 | 1 702 128 | 20 000 000,00 | 34 042 560 000 000 | 34 042 560 000 000 | ||
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 175 000 | 1 724 324 | 11,30 | 11,75 | 2 056 250 | 20 260 807 | |
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 1 549 324 | 1 549 324 | 11,75 | 18 204 557 | 18 204 557 | ||
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Warrants (Right to Buy) |
A - Award | 1 702 128 | 1 702 128 | 20 000 000,00 | 34 042 560 000 000 | 34 042 560 000 000 | ||
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 175 000 | 1 724 324 | 11,30 | 11,75 | 2 056 250 | 20 260 807 | |
2021-08-27 |
|
4 | -- |
Parking REIT, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 1 549 324 | 1 549 324 | 11,75 | 18 204 557 | 18 204 557 | ||
2021-06-01 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
A - Award | 3 107 | 7 291 | 74,26 | ||||
2021-03-09 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −19 305 | 635 000 | −2,95 | 44,33 | −855 791 | 28 149 550 | |
2021-03-09 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −38 675 | 654 305 | −5,58 | 46,24 | −1 788 332 | 30 255 063 | |
2021-03-09 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −3 653 | 280 990 | −1,28 | 44,33 | −161 937 | 12 456 287 | |
2021-03-09 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −7 317 | 284 643 | −2,51 | 46,24 | −338 338 | 13 161 892 | |
2021-03-09 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −1 342 | 104 010 | −1,27 | 44,33 | −59 491 | 4 610 763 | |
2021-03-09 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −2 688 | 105 352 | −2,49 | 46,24 | −124 293 | 4 871 476 | |
2021-03-05 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −500 | 692 980 | −0,07 | 46,40 | −23 200 | 32 154 272 | |
2021-03-05 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −11 543 | 693 480 | −1,64 | 45,73 | −527 861 | 31 712 840 | |
2021-03-05 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −7 957 | 705 023 | −1,12 | 44,96 | −357 747 | 31 697 834 | |
2021-03-05 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −2 526 | 712 980 | −0,35 | 47,74 | −120 591 | 34 037 665 | |
2021-03-02 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −4 336 | 715 506 | −0,60 | 47,66 | −206 649 | 34 100 300 | |
2021-03-02 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −132 666 | 719 842 | −15,56 | 49,04 | −6 505 941 | 35 301 052 | |
2021-03-02 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −12 406 | 291 960 | −4,08 | 49,08 | −608 886 | 14 329 397 | |
2021-03-02 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −4 710 | 108 040 | −4,18 | 49,08 | −231 167 | 5 302 603 | |
2021-03-02 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −28 685 | 852 508 | −3,26 | 47,63 | −1 366 267 | 40 604 956 | |
2021-03-01 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −33 800 | 881 193 | −3,69 | 50,78 | −1 716 394 | 44 747 774 | |
2021-03-01 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −12 223 | 914 993 | −1,32 | 49,54 | −605 469 | 45 324 361 | |
2021-03-01 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −7 253 | 304 366 | −2,33 | 51,18 | −371 209 | 15 577 452 | |
2021-03-01 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −2 747 | 112 750 | −2,38 | 51,18 | −140 591 | 5 770 545 | |
2021-01-08 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | X | −6 750 | 927 216 | −0,72 | 61,04 | −412 020 | 56 597 265 |
2021-01-08 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | X | −4 923 | 311 619 | −1,56 | 61,04 | −300 500 | 19 021 224 |
2021-01-08 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | X | −1 827 | 115 497 | −1,56 | 61,04 | −111 520 | 7 049 937 |
2021-01-08 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | X | −16 034 | 933 966 | −1,69 | 61,20 | −981 281 | 57 158 719 |
2021-01-08 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | X | −11 698 | 316 542 | −3,56 | 61,20 | −715 918 | 19 372 370 |
2021-01-08 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | X | −4 336 | 117 324 | −3,56 | 61,20 | −265 363 | 7 180 229 |
2021-01-08 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | X | −115 000 | 950 000 | −10,80 | 59,81 | −6 878 150 | 56 819 500 |
2021-01-08 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | X | −18 455 | 328 240 | −5,32 | 59,81 | −1 103 794 | 19 632 034 |
2021-01-08 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | X | −6 535 | 121 660 | −5,10 | 59,81 | −390 858 | 7 276 485 |
2020-12-22 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | X | −911 | 346 695 | −0,26 | 59,02 | −53 767 | 20 461 939 |
2020-12-22 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | X | −319 | 128 195 | −0,25 | 59,02 | −18 827 | 7 566 069 |
2020-12-22 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | X | −5 690 | 347 606 | −1,61 | 59,20 | −336 848 | 20 578 275 |
2020-12-22 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | X | −3 190 | 128 514 | −2,42 | 59,20 | −188 848 | 7 608 029 |
2020-12-01 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −463 222 | 353 296 | −56,73 | 51,95 | −24 064 383 | 18 353 727 | |
2020-12-01 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −224 273 | 131 704 | −63,00 | 51,95 | −11 650 982 | 6 842 023 | |
2020-12-01 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
S - Sale | −2 505 | 355 977 | −0,70 | 55,99 | −140 255 | 19 931 152 | |
2020-06-11 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
A - Award | 3 138 | 4 184 | 300,00 | ||||
2020-06-11 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
A - Award | 1 046 | 1 046 | |||||
2020-05-29 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
X - Other | −90 900 | 0 | −100,00 | ||||
2020-05-29 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
X - Other | 90 900 | 1 065 000 | 9,33 | 35,00 | 3 181 500 | 37 275 000 | |
2020-05-29 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
X - Other | −35 700 | 90 900 | −28,20 | ||||
2020-05-29 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
X - Other | 35 700 | 974 100 | 3,80 | 35,00 | 1 249 500 | 34 093 500 | |
2020-05-29 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
X - Other | −200 | 126 600 | −0,16 | ||||
2020-05-29 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
X - Other | 200 | 938 400 | 0,02 | 35,00 | 7 000 | 32 844 000 | |
2020-05-29 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
X - Other | −4 000 | 126 800 | −3,06 | ||||
2020-05-29 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
X - Other | 4 000 | 938 200 | 0,43 | 35,00 | 140 000 | 32 837 000 | |
2020-05-28 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
P - Purchase | 17 183 | 816 518 | 2,15 | 36,76 | 631 647 | 30 015 202 | |
2020-05-28 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
P - Purchase | 7 817 | 358 482 | 2,23 | 36,76 | 287 353 | 13 177 798 | |
2020-05-28 |
|
4/A | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
P - Purchase | 17 183 | 816 518 | 2,15 | 36,76 | 631 647 | 30 015 202 | |
2020-05-28 |
|
4/A | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
P - Purchase | 7 817 | 358 482 | 2,23 | 36,76 | 287 353 | 13 177 798 | |
2020-05-18 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
P - Purchase | 6 423 | 799 335 | 0,81 | 37,10 | 238 293 | 29 655 328 | |
2020-05-18 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
P - Purchase | 2 827 | 350 665 | 0,81 | 37,10 | 104 882 | 13 009 672 | |
2020-05-18 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
P - Purchase | 8 610 | 792 912 | 1,10 | 33,61 | 289 382 | 26 649 772 | |
2020-05-18 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
P - Purchase | 3 829 | 347 838 | 1,11 | 33,61 | 128 693 | 11 690 835 | |
2020-05-18 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
P - Purchase | 811 | 784 302 | 0,10 | 31,60 | 25 628 | 24 783 943 | |
2020-05-18 |
|
4 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
P - Purchase | 2 500 | 344 009 | 0,73 | 31,60 | 79 000 | 10 870 684 | |
2020-03-19 | 3 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
2 400 709 | ||||||||
2020-03-19 | 3 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
2 842 691 | ||||||||
2020-03-19 | 3 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
2 993 400 | ||||||||
2020-03-19 | 3 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
2 059 200 | ||||||||
2020-03-19 | 3 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
2 400 709 | ||||||||
2020-03-19 | 3 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
2 842 691 | ||||||||
2020-03-19 | 3 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
2 993 400 | ||||||||
2020-03-19 | 3 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
2 059 200 | ||||||||
2020-03-19 | 3 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
2 400 709 | ||||||||
2020-03-19 | 3 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
2 842 691 | ||||||||
2020-03-19 | 3 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
2 993 400 | ||||||||
2020-03-19 | 3 | GDOT |
GREEN DOT CORP
Class A Common Stock |
2 059 200 |