Introduktion
Den här sidan ger en omfattande analys av den kända insiderhandelshistoriken för Virginia Henkels. Insiders är tjänstemän, styrelseledamöter eller betydande investerare i ett företag. Det är olagligt för insiders att göra affärer i sina företag baserat på specifik, icke-offentlig information. Detta betyder inte att det är olagligt för dem att göra några affärer i sina egna företag. De måste dock rapportera alla affärer till SEC via ett formulär 4. Trots dessa restriktioner tyder akademisk forskning på att insiders – i allmänhet – tenderar att överträffa marknaden i sina egna företag.
Genomsnittlig handelslönsamhet
Den genomsnittliga handelslönsamheten är den genomsnittliga avkastningen av alla köp på den öppna marknaden som insidern gjort under de senaste tre åren. För att beräkna detta undersöker vi alla oplanerade köp på öppen marknad som görs av insidern, exklusive alla affärer som markerats som en del av en 10b5-1-handelsplan. Vi beräknar sedan den genomsnittliga prestandan för dessa affärer under 3, 6 och 12 månader, med ett genomsnitt av var och en av dessa varaktigheter för att generera ett slutgiltigt resultatmått för varje affär. Slutligen tar vi ett genomsnitt av alla prestationsmått för att beräkna ett prestationsmått för insidern. Denna lista inkluderar endast insiders som har gjort minst tre affärer under de senaste två åren.
Om lönsamheten för denna insiderhandel är "N/A", så har insidern antingen inte gjort några köp på den öppna marknaden under de senaste tre åren, eller så är affärerna de har gjort för nya för att kunna beräkna ett tillförlitligt resultatmått.
Uppdateringsfrekvens: Dagligen
Företag med rapporterade insiderpositioner
SEC-anmälningarna visar att Virginia Henkels har rapporterat innehav eller affärer i följande företag:
Värdepapper | Titel | Senaste rapporterade innehav |
---|---|---|
US:LCII / LCI Industries | Director | 14 325 |
US:PRSU / Pursuit Attractions and Hospitality, Inc. | Director | 21 094 |
US:AVT / Avnet, Inc. | Director | 0 |
US:ECHO / Echo Global Logistics Inc | Director | 0 |
US:KNX / Knight-Swift Transportation Holdings Inc. | See Remarks | 12 240 |
Hur man tolkar diagrammen
Följande diagram visar aktieutvecklingen för värdepapper efter varje icke-planerad handel på öppen marknad som görs av Virginia Henkels. Icke-planerad handel är affärer som inte gjordes som en del av en 10b5-1-handelsplan. Aktieutvecklingen visas som kumulativ procentuell förändring av aktiekursen. Till exempel, om en insiderhandel gjordes den 1 januari 2019, kommer diagrammet att visa den dagliga procentuella förändringen av värdepapperet fram till idag. Om aktiekursen skulle gå från $10 till $15 under denna tid, skulle den kumulativa procentuella förändringen i aktiekursen vara 50%. En förändring i priset från 10 USD till 20 USD skulle vara 100 % och en prisändring på 10 USD till 5 USD skulle vara -50 %.
I slutändan försöker vi avgöra hur nära insiders affärer korrelerar med överavkastning (positiv eller negativ) i aktiekursen för att se om insidern tar tid för sina affärer att dra nytta av insiderinformation. Tänk på situationen där en insider gjorde detta. I den här situationen förväntar vi oss antingen (a) positiv avkastning efter köp eller (b) negativ avkastning efter försäljning. I fallet med (a) skulle KÖP-diagrammet visa en serie uppåtlutande kurvor, vilket indikerar positiv avkastning efter varje köptransaktion. I fallet med (b) skulle SALE-diagrammet visa en serie nedåtlutande kurvor, vilket indikerar negativ avkastning efter varje försäljningstransaktion.
Detta är dock inte tillräckligt för att dra slutsatser. Om till exempel aktiekursen i bolaget var i en icke-cyklisk stigning under många år, skulle vi förvänta oss att alla tomter efter köpet skulle vara uppåtlutande. Likaså skulle icke-cykliska nedgångar under många år resultera i nedåtlutande post-trade tomter. Inget av dessa diagram skulle tyda på insiderhandel.
Den starkaste indikatorn skulle vara en situation där aktiekursen var extremt cyklisk, och det fanns både positiva signaler i KÖP-diagrammet och negativa plotter på SALE-diagrammet. Denna situation skulle i hög grad tyda på en insider som tog tid för affärer till sin ekonomiska fördel.
Insiderköp AVT / Avnet, Inc. - Analys av kortsiktig vinst
I det här avsnittet analyserar vi lönsamheten för varje oplanerat insiderköp på en öppen marknad som görs i AVT / Avnet, Inc.. Denna analys hjälper till att förstå om insidern konsekvent genererar onormal avkastning och är värd att följa. Denna analys är för ett år efter varje handel, och resultaten är teoretiska .
Tabellen nedan visar de senaste öppna marknadsköpen som inte var en del av en automatisk handelsplan.
Handelsdatum | Ticker | Insider | Rapporterade aktier |
Rapporterad pris |
Justerade aktier |
Justerat pris |
Kostnadsgrund | Dagar till max |
Pris vid max |
Max vinst ($) |
Maximal avkastning (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det finns inga kända oplanerade öppna marknadstransaktioner för denna insider |
Det justerade prisetär det justerade priset efter split. Justerade aktier er de split-justerade aktier.
Insiderförsäljning - Analys av kortsiktig förlust
I det här avsnittet analyserar vi det kortsiktiga undvikandet av förluster för varje oplanerad insiderförsäljning på öppen marknad som görs i AVT / Avnet, Inc.. Ett konsekvent mönster för att undvika förluster kan tyda på att framtida försäljningstransaktioner kan förutsäga prisnedgångar. Denna analys är för ett år efter varje handel, och resultaten är teoretiska .
Följande tabell visar de senaste försäljningarna på den öppna marknaden som inte ingick i en automatisk handelsplan.
Handelsdatum | Ticker | Insider | Rapporterade aktier |
Rapporterad pris |
Justerade aktier |
Justerat pris |
Kostnadsgrund | Dagar till min |
Pris vid min |
Maximal förlust undvikits ($) |
Maximal förlust undvikits ($) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det finns inga kända oplanerade öppna marknadstransaktioner för denna insider |
Det justerade prisetär det justerade priset efter split. Justerade aktier er de split-justerade aktier.
Insiderköp KNX / Knight-Swift Transportation Holdings Inc. - Analys av kortsiktig vinst
I det här avsnittet analyserar vi lönsamheten för varje oplanerat insiderköp på en öppen marknad som görs i AVT / Avnet, Inc.. Denna analys hjälper till att förstå om insidern konsekvent genererar onormal avkastning och är värd att följa. Denna analys är för ett år efter varje handel, och resultaten är teoretiska .
Tabellen nedan visar de senaste öppna marknadsköpen som inte var en del av en automatisk handelsplan.
Handelsdatum | Ticker | Insider | Rapporterade aktier |
Rapporterad pris |
Justerade aktier |
Justerat pris |
Kostnadsgrund | Dagar till max |
Pris vid max |
Max vinst ($) |
Maximal avkastning (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det finns inga kända oplanerade öppna marknadstransaktioner för denna insider |
Det justerade prisetär det justerade priset efter split. Justerade aktier er de split-justerade aktier.
Insiderförsäljning - Analys av kortsiktig förlust
I det här avsnittet analyserar vi det kortsiktiga undvikandet av förluster för varje oplanerad insiderförsäljning på öppen marknad som görs i AVT / Avnet, Inc.. Ett konsekvent mönster för att undvika förluster kan tyda på att framtida försäljningstransaktioner kan förutsäga prisnedgångar. Denna analys är för ett år efter varje handel, och resultaten är teoretiska .
Följande tabell visar de senaste försäljningarna på den öppna marknaden som inte ingick i en automatisk handelsplan.
Det justerade prisetär det justerade priset efter split. Justerade aktier er de split-justerade aktier.
Insiderköp LCII / LCI Industries - Analys av kortsiktig vinst
I det här avsnittet analyserar vi lönsamheten för varje oplanerat insiderköp på en öppen marknad som görs i AVT / Avnet, Inc.. Denna analys hjälper till att förstå om insidern konsekvent genererar onormal avkastning och är värd att följa. Denna analys är för ett år efter varje handel, och resultaten är teoretiska .
Tabellen nedan visar de senaste öppna marknadsköpen som inte var en del av en automatisk handelsplan.
Handelsdatum | Ticker | Insider | Rapporterade aktier |
Rapporterad pris |
Justerade aktier |
Justerat pris |
Kostnadsgrund | Dagar till max |
Pris vid max |
Max vinst ($) |
Maximal avkastning (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2018-05-16 | LCII | Henkels Virginia | 2 000 | 88,5500 | 2 000 | 88,5500 | 177 100 | 79 | 100.5000 | 23 900 | 13,50 |
Det justerade prisetär det justerade priset efter split. Justerade aktier er de split-justerade aktier.
Insiderförsäljning - Analys av kortsiktig förlust
I det här avsnittet analyserar vi det kortsiktiga undvikandet av förluster för varje oplanerad insiderförsäljning på öppen marknad som görs i AVT / Avnet, Inc.. Ett konsekvent mönster för att undvika förluster kan tyda på att framtida försäljningstransaktioner kan förutsäga prisnedgångar. Denna analys är för ett år efter varje handel, och resultaten är teoretiska .
Följande tabell visar de senaste försäljningarna på den öppna marknaden som inte ingick i en automatisk handelsplan.
Handelsdatum | Ticker | Insider | Rapporterade aktier |
Rapporterad pris |
Justerade aktier |
Justerat pris |
Kostnadsgrund | Dagar till min |
Pris vid min |
Maximal förlust undvikits ($) |
Maximal förlust undvikits ($) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det finns inga kända oplanerade öppna marknadstransaktioner för denna insider |
Det justerade prisetär det justerade priset efter split. Justerade aktier er de split-justerade aktier.
Insiderköp PRSU / Pursuit Attractions and Hospitality, Inc. - Analys av kortsiktig vinst
I det här avsnittet analyserar vi lönsamheten för varje oplanerat insiderköp på en öppen marknad som görs i AVT / Avnet, Inc.. Denna analys hjälper till att förstå om insidern konsekvent genererar onormal avkastning och är värd att följa. Denna analys är för ett år efter varje handel, och resultaten är teoretiska .
Tabellen nedan visar de senaste öppna marknadsköpen som inte var en del av en automatisk handelsplan.
Handelsdatum | Ticker | Insider | Rapporterade aktier |
Rapporterad pris |
Justerade aktier |
Justerat pris |
Kostnadsgrund | Dagar till max |
Pris vid max |
Max vinst ($) |
Maximal avkastning (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2020-03-04 | VVI | Henkels Virginia | 2 000 | 44,5900 | 2 000 | 44,5900 | 89 180 | 356 | 44.8000 | 420 | 0,47 |
Det justerade prisetär det justerade priset efter split. Justerade aktier er de split-justerade aktier.
Insiderförsäljning - Analys av kortsiktig förlust
I det här avsnittet analyserar vi det kortsiktiga undvikandet av förluster för varje oplanerad insiderförsäljning på öppen marknad som görs i AVT / Avnet, Inc.. Ett konsekvent mönster för att undvika förluster kan tyda på att framtida försäljningstransaktioner kan förutsäga prisnedgångar. Denna analys är för ett år efter varje handel, och resultaten är teoretiska .
Följande tabell visar de senaste försäljningarna på den öppna marknaden som inte ingick i en automatisk handelsplan.
Handelsdatum | Ticker | Insider | Rapporterade aktier |
Rapporterad pris |
Justerade aktier |
Justerat pris |
Kostnadsgrund | Dagar till min |
Pris vid min |
Maximal förlust undvikits ($) |
Maximal förlust undvikits ($) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det finns inga kända oplanerade öppna marknadstransaktioner för denna insider |
Det justerade prisetär det justerade priset efter split. Justerade aktier er de split-justerade aktier.
Insiderhandelshistorik
Den här tabellen visar den fullständiga listan över insideraffärer gjorda av Virginia Henkels som avslöjats för Securities Exchange Commission (SEC).
Fildatum | Transaktionsdatum | Schema | Ticker | Värdepapper | Kode | Aktier | Återstående aktier | Procentuell förandring | Aktie pris |
Transaktionsvärde | Återstående värde |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2025-05-19 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Common Stock |
M - Exercise | 1 413 | 14 325 | 10,94 | 88,96 | 125 700 | 1 274 352 | |
2025-05-16 |
|
4/A | LCII |
LCI INDUSTRIES
Common Stock |
M - Exercise | 1 357 | 12 912 | 11,74 | 110,83 | 150 396 | 1 431 037 | |
2025-03-04 |
|
4 | PRSU |
Pursuit Attractions & Hospitality, Inc.
Common Stock |
G - Gift | 3 376 | 21 094 | 19,05 | ||||
2025-03-04 |
|
4 | PRSU |
Pursuit Attractions & Hospitality, Inc.
Common Stock |
G - Gift | −3 376 | 3 149 | −51,74 | ||||
2025-03-04 |
|
4 | PRSU |
Pursuit Attractions & Hospitality, Inc.
Common Stock |
A - Award | 3 149 | 6 525 | 93,28 | ||||
2024-08-19 | 3 | AVT |
AVNET INC
Common Stock |
0 | ||||||||
2024-08-19 |
|
4 | AVT |
AVNET INC
Common Stock |
A - Award | 1 265 | 1 265 | 54,00 | 68 310 | 68 310 | ||
2024-05-17 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Common Stock |
M - Exercise | 1 357 | 12 912 | 11,74 | 110,83 | 150 396 | 1 431 037 | |
2024-03-05 |
|
4 | VVI |
VIAD CORP
Common Stock |
A - Award | 3 376 | 3 376 | |||||
2023-05-22 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Common Stock |
A - Award | 1 479 | 11 555 | 14,68 | 114,53 | 169 390 | 1 323 394 | |
2023-03-03 |
|
4 | VVI |
VIAD CORP
Common Stock |
A - Award | 4 980 | 4 980 | |||||
2022-05-23 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Restricted Stock Unit |
A - Award | 1 420 | 1 420 | |||||
2022-05-23 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Restricted Stock Unit |
M - Exercise | −1 045 | 0 | −100,00 | 105,69 | −110 446 | ||
2022-05-23 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Common Stock |
A - Award | 1 045 | 10 076 | 11,57 | 105,69 | 110 446 | 1 064 932 | |
2022-04-12 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Deferred Stock Unit |
A - Award | 42 | 42 | 103,81 | 4 360 | 4 360 | ||
2022-04-01 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Deferred Stock Unit |
A - Award | 305 | 305 | 103,81 | 31 662 | 31 662 | ||
2022-02-25 |
|
4 | VVI |
VIAD CORP
Common Stock |
A - Award | 3 681 | 3 681 | |||||
2022-01-04 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Deferred Stock Unit |
A - Award | 214 | 214 | 155,87 | 33 356 | 33 356 | ||
2021-11-23 |
|
4 | ECHO |
Echo Global Logistics, Inc.
Restricted Stock Unit |
D - Sale to Issuer | −5 385 | 0 | −100,00 | ||||
2021-11-23 |
|
4 | ECHO |
Echo Global Logistics, Inc.
Common Stock |
D - Sale to Issuer | −13 339 | 0 | −100,00 | 48,25 | −643 607 | ||
2021-10-01 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Deferred Stock Unit |
A - Award | 235 | 235 | 134,63 | 31 638 | 31 638 | ||
2021-07-01 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Deferred Stock Unit |
A - Award | 241 | 241 | 131,42 | 31 672 | 31 672 | ||
2021-05-21 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Restricted Stock Unit |
A - Award | 1 016 | 1 016 | |||||
2021-05-21 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Restricted Stock Unit |
M - Exercise | −1 522 | 0 | −100,00 | 137,84 | −209 792 | ||
2021-05-21 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Common Stock |
A - Award | 1 522 | 9 031 | 20,27 | 137,84 | 209 792 | 1 244 833 | |
2021-04-02 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Deferred Stock Unit |
A - Award | 240 | 240 | 132,28 | 31 747 | 31 747 | ||
2021-03-02 |
|
4 | ECHO |
Echo Global Logistics, Inc.
Common Stock |
A - Award | 6 505 | 13 339 | 95,19 | ||||
2021-03-02 |
|
4 | ECHO |
Echo Global Logistics, Inc.
Restricted Stock Unit |
A - Award | 5 385 | 5 385 | |||||
2021-03-01 |
|
4 | VVI |
VIAD CORP
Common Stock |
F - Taxes | −892 | 8 490 | −9,51 | 44,76 | −39 926 | 380 012 | |
2021-02-25 |
|
4 | VVI |
VIAD CORP
Common Stock |
A - Award | 2 790 | 5 013 | 125,51 | 44,80 | 124 992 | 224 582 | |
2021-01-04 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Deferred Stock Unit |
A - Award | 244 | 244 | 129,68 | 31 642 | 31 642 | ||
2020-10-02 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Deferred Stock Unit |
A - Award | 298 | 298 | 106,29 | 31 674 | 31 674 | ||
2020-07-02 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Deferred Stock Unit |
A - Award | 219 | 219 | 114,98 | 25 181 | 25 181 | ||
2020-05-26 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Restricted Stock Unit |
A - Award | 1 486 | 1 486 | |||||
2020-05-26 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Restricted Stock Unit |
M - Exercise | −1 651 | 0 | −100,00 | 94,27 | −155 640 | ||
2020-05-26 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Common Stock |
A - Award | 1 651 | 7 509 | 28,18 | 94,27 | 155 640 | 707 873 | |
2020-04-02 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Deferred Stock Unit |
A - Award | 474 | 474 | 66,83 | 31 677 | 31 677 | ||
2020-03-05 |
|
4 | VVI |
VIAD CORP
Common Stock |
P - Purchase | 2 000 | 7 159 | 38,77 | 44,59 | 89 180 | 319 220 | |
2020-03-03 |
|
4 | ECHO |
Echo Global Logistics, Inc.
Restricted Stock Unit |
A - Award | 6 505 | 6 505 | |||||
2020-02-28 |
|
4 | VVI |
VIAD CORP
Common Stock |
F - Taxes | −792 | 5 159 | −13,31 | 53,58 | −42 435 | 276 419 | |
2020-02-26 |
|
4 | VVI |
VIAD CORP
Common Stock |
A - Award | 2 223 | 5 951 | 59,63 | ||||
2020-01-02 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Deferred Stock Unit |
A - Award | 270 | 270 | 107,13 | 28 925 | 28 925 | ||
2019-10-02 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Deferred Stock Unit |
A - Award | 315 | 315 | 91,85 | 28 933 | 28 933 | ||
2019-07-02 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Deferred Stock Unit |
A - Award | 322 | 322 | 90,00 | 28 980 | 28 980 | ||
2019-05-28 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Restricted Stock Unit |
A - Award | 1 600 | 1 600 | |||||
2019-05-28 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Restricted Stock Unit |
M - Exercise | −1 758 | 0 | −100,00 | 87,54 | −153 895 | ||
2019-05-28 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Common Stock |
A - Award | 1 758 | 5 858 | 42,88 | 87,54 | 153 895 | 512 809 | |
2019-04-02 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Deferred Stock Unit |
A - Award | 373 | 373 | 77,62 | 28 952 | 28 952 | ||
2019-02-27 |
|
4 | VVI |
VIAD CORP
Common Stock |
F - Taxes | −885 | 3 728 | −19,18 | 58,06 | −51 383 | 216 448 | |
2019-02-27 |
|
4 | VVI |
VIAD CORP
Common Stock |
A - Award | 1 974 | 4 613 | 74,80 | ||||
2019-02-26 |
|
4 | ECHO |
Echo Global Logistics, Inc.
Common Stock |
A - Award | 5 507 | 6 834 | 415,00 | ||||
2019-01-02 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
LCII Common Stock |
A - Award | 377 | 4 100 | 10,13 | 66,80 | 25 184 | 273 880 | |
2018-10-01 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Common Stock |
A - Award | 304 | 3 723 | 8,89 | 82,80 | 25 171 | 308 264 | |
2018-09-17 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Common Stock |
A - Award | 6 | 3 419 | 0,18 | 95,35 | 572 | 326 002 | |
2018-09-12 |
|
4 | ECHO |
Echo Global Logistics, Inc.
Common Stock |
A - Award | 1 327 | 1 327 | |||||
2018-07-02 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Common Stock |
A - Award | 250 | 3 413 | 7,90 | 90,15 | 22 538 | 307 682 | |
2018-06-19 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Common Stock |
A - Award | 7 | 3 163 | 0,22 | 92,90 | 650 | 293 843 | |
2018-05-29 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Restricted Stock Units |
A - Award | 1 707 | 1 707 | |||||
2018-05-18 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Common Stock |
P - Purchase | 2 000 | 3 156 | 173,01 | 88,55 | 177 100 | 279 464 | |
2018-04-02 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Common Stock |
A - Award | 199 | 1 156 | 20,79 | 104,15 | 20 726 | 120 397 | |
2018-04-02 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Common Stock |
A - Award | 6 | 957 | 0,63 | 104,15 | 625 | 99 672 | |
2018-02-28 |
|
4 | VVI |
VIAD CORP
Common Stock |
A - Award | 2 205 | 2 639 | 508,06 | ||||
2017-12-05 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Common Stock |
A - Award | 4 | 951 | 0,42 | 129,95 | 520 | 123 582 | |
2017-11-30 |
|
4 | VVI |
VIAD CORP
Common Stock |
A - Award | 434 | 434 | |||||
2017-09-14 |
|
4 | LCII |
LCI INDUSTRIES
Common Stock |
A - Award | 947 | 947 | 105,60 | 100 003 | 100 003 | ||
2017-09-12 |
|
4 | KNX |
Knight-Swift Transportation Holdings Inc.
Class A Common Stock |
D - Sale to Issuer | −2 734 | 12 240 | −18,26 | ||||
2017-09-12 |
|
4 | KNX |
Knight-Swift Transportation Holdings Inc.
Class A Common Stock |
F - Taxes | −2 587 | 14 974 | −14,73 | 40,85 | −105 679 | 611 688 | |
2017-09-12 |
|
4 | KNX |
Knight-Swift Transportation Holdings Inc.
Class A Common Stock |
A - Award | 5 604 | 17 561 | 46,87 | 40,85 | 228 923 | 717 367 | |
2017-09-12 |
|
4 | KNX |
Knight-Swift Transportation Holdings Inc.
Class A Common Stock |
F - Taxes | −1 646 | 11 957 | −12,10 | 40,85 | −67 239 | 488 443 | |
2017-09-12 |
|
4 | KNX |
Knight-Swift Transportation Holdings Inc.
Class A Common Stock |
A - Award | 3 566 | 13 603 | 35,53 | 40,85 | 145 671 | 555 683 | |
2017-09-12 |
|
4 | KNX |
Knight-Swift Transportation Holdings Inc.
Class A Common Stock |
F - Taxes | −92 | 10 037 | −0,91 | 40,85 | −3 758 | 410 011 | |
2017-09-12 |
|
4 | KNX |
Knight-Swift Transportation Holdings Inc.
Class A Common Stock |
F - Taxes | −1 215 | 10 129 | −10,71 | 40,85 | −49 633 | 413 770 | |
2017-09-12 |
|
4 | KNX |
Knight-Swift Transportation Holdings Inc.
Class A Common Stock |
F - Taxes | −387 | 11 344 | −3,30 | 40,85 | −15 809 | 463 402 | |
2017-08-28 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
S - Sale | −17 153 | 16 294 | −51,28 | 26,95 | −462 273 | 439 123 | |
2017-08-16 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Employee Stock Option (Right-to-buy) |
M - Exercise | −12 573 | 0 | −100,00 | 23,30 | −292 951 | ||
2017-08-16 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Employee Stock Option (Right-to-buy) |
M - Exercise | −10 921 | 5 461 | −66,66 | 24,84 | −271 278 | 135 651 | |
2017-08-16 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Employee Stock Option (Right-to-buy) |
M - Exercise | −5 557 | 11 116 | −33,33 | 15,51 | −86 189 | 172 409 | |
2017-08-16 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
S - Sale | −29 051 | 33 447 | −46,48 | 27,41 | −796 288 | 916 782 | |
2017-08-16 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
M - Exercise | 12 573 | 62 498 | 25,18 | 23,20 | 291 694 | 1 449 954 | |
2017-08-16 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
M - Exercise | 10 921 | 49 925 | 28,00 | 24,84 | 271 278 | 1 240 137 | |
2017-08-16 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
M - Exercise | 5 557 | 39 004 | 16,61 | 15,51 | 86 189 | 604 952 | |
2017-06-01 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Employee Stock Option (Right-to-buy) |
M - Exercise | −20 325 | 0 | −100,00 | ||||
2017-06-01 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
S - Sale | −20 325 | 33 447 | −37,80 | 23,90 | −485 768 | 799 383 | |
2017-06-01 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
M - Exercise | 20 325 | 53 772 | 60,77 | 13,36 | 271 542 | 718 394 | |
2017-05-31 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Employee Stock Option (Right-to-buy) |
M - Exercise | −41 499 | 0 | −100,00 | ||||
2017-05-31 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
S - Sale | −41 499 | 33 447 | −55,37 | 24,17 | −1 003 031 | 808 414 | |
2017-05-31 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
M - Exercise | 41 499 | 74 946 | 124,07 | 11,00 | 456 489 | 824 406 | |
2017-05-31 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Employee Stock Option (Right-to-buy) |
M - Exercise | −16 501 | 41 499 | −28,45 | ||||
2017-05-31 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock, Restricted Stock Unit |
A - Award | 4 200 | 33 447 | 14,36 | 23,81 | 100 002 | 796 373 | |
2017-05-31 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
S - Sale | −16 501 | 29 247 | −36,07 | 24,13 | −398 169 | 705 730 | |
2017-05-31 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
M - Exercise | 16 501 | 45 748 | 56,42 | 11,00 | 181 511 | 503 228 | |
2017-05-26 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Employee Stock Option (Right-to-buy) |
M - Exercise | −24 000 | 0 | −100,00 | ||||
2017-05-26 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Employee Stock Option (Right-to-buy) |
M - Exercise | −20 000 | 58 000 | −25,64 | ||||
2017-05-26 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
S - Sale | −24 000 | 29 247 | −45,07 | 23,94 | −574 560 | 700 173 | |
2017-05-26 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
M - Exercise | 24 000 | 53 247 | 82,06 | 8,80 | 211 200 | 468 574 | |
2017-05-26 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
S - Sale | −20 000 | 29 247 | −40,61 | 24,14 | −482 800 | 706 023 | |
2017-05-26 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
M - Exercise | 20 000 | 49 247 | 68,38 | 11,00 | 220 000 | 541 717 | |
2017-05-26 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
F - Taxes | −1 258 | 29 247 | −4,12 | 23,99 | −30 179 | 701 636 | |
2017-05-23 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
F - Taxes | −801 | 30 505 | −2,56 | 22,65 | −18 143 | 690 938 | |
2017-05-09 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
F - Taxes | −781 | 31 306 | −2,43 | 24,17 | −18 877 | 756 666 | |
2017-03-02 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
F - Taxes | −763 | 32 087 | −2,32 | 21,72 | −16 572 | 696 930 | |
2017-03-02 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
A - Award | 2 070 | 32 850 | 6,73 | 21,72 | 44 960 | 713 502 | |
2016-05-26 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Employee Stock Option (Right-to-buy) |
A - Award | 16 673 | 16 673 | |||||
2016-05-26 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock, Restricted Stock Unit |
A - Award | 8 019 | 38 799 | 26,05 | 15,51 | 124 375 | 601 772 | |
2016-05-24 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
F - Taxes | −537 | 30 780 | −1,71 | 15,43 | −8 286 | 474 935 | |
2016-05-24 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
F - Taxes | −530 | 31 317 | −1,66 | 16,17 | −8 570 | 506 396 | |
2016-02-26 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
S - Sale | −3 825 | 31 847 | −10,72 | 17,95 | −68 659 | 571 654 | |
2016-02-26 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
A - Award | 8 109 | 35 672 | 29,42 | 17,89 | 145 070 | 638 172 | |
2016-02-25 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
S - Sale | −765 | 27 563 | −2,70 | 18,00 | −13 770 | 496 134 | |
2015-05-22 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Employee Stock Option (Right-To-Buy) |
A - Award | 16 382 | 16 382 | |||||
2015-05-22 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock, Restricted Stock Unit |
A - Award | 5 103 | 28 328 | 21,97 | 24,84 | 126 759 | 703 668 | |
2015-05-11 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
S - Sale | −540 | 23 225 | −2,27 | 25,05 | −13 527 | 581 786 | |
2015-02-25 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
S - Sale | −875 | 23 765 | −3,55 | 27,76 | −24 290 | 659 716 | |
2014-11-25 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Employee Stock Option (right to buy) |
M - Exercise | −22 000 | 78 000 | −22,00 | ||||
2014-11-25 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
S - Sale | −22 000 | 24 640 | −47,17 | 27,30 | −600 600 | 672 672 | |
2014-11-25 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
M - Exercise | 22 000 | 46 640 | 89,29 | 11,00 | 242 000 | 513 040 | |
2014-05-08 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Employee Stock Option (Right-To-Buy) |
A - Award | 12 573 | 12 573 | |||||
2014-05-08 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock, Restricted Stock Unit |
A - Award | 5 031 | 24 640 | 25,66 | 23,30 | 117 222 | 574 112 | |
2013-12-02 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Employee Stock Option (right to buy) |
M - Exercise | −20 000 | 0 | −100,00 | ||||
2013-12-02 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
S - Sale | −20 000 | 19 609 | −50,49 | 23,08 | −461 600 | 452 576 | |
2013-12-02 |
|
4 | SWFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
M - Exercise | 20 000 | 39 609 | 101,99 | 11,00 | 220 000 | 435 699 | |
2013-02-26 |
|
4 | SWIFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Employee Stock Option (Right-To-Buy) |
A - Award | 20 325 | 20 325 | |||||
2013-02-26 |
|
4 | SWIFT |
SWIFT TRANSPORTATION Co
Class A Common Stock |
A - Award | 8 109 | 19 609 | 70,51 |