Introduktion
Den här sidan ger en omfattande analys av den kända insiderhandelshistoriken för Darryl M Burman. Insiders är tjänstemän, styrelseledamöter eller betydande investerare i ett företag. Det är olagligt för insiders att göra affärer i sina företag baserat på specifik, icke-offentlig information. Detta betyder inte att det är olagligt för dem att göra några affärer i sina egna företag. De måste dock rapportera alla affärer till SEC via ett formulär 4. Trots dessa restriktioner tyder akademisk forskning på att insiders – i allmänhet – tenderar att överträffa marknaden i sina egna företag.
Genomsnittlig handelslönsamhet
Den genomsnittliga handelslönsamheten är den genomsnittliga avkastningen av alla köp på den öppna marknaden som insidern gjort under de senaste tre åren. För att beräkna detta undersöker vi alla oplanerade köp på öppen marknad som görs av insidern, exklusive alla affärer som markerats som en del av en 10b5-1-handelsplan. Vi beräknar sedan den genomsnittliga prestandan för dessa affärer under 3, 6 och 12 månader, med ett genomsnitt av var och en av dessa varaktigheter för att generera ett slutgiltigt resultatmått för varje affär. Slutligen tar vi ett genomsnitt av alla prestationsmått för att beräkna ett prestationsmått för insidern. Denna lista inkluderar endast insiders som har gjort minst tre affärer under de senaste två åren.
Om lönsamheten för denna insiderhandel är "N/A", så har insidern antingen inte gjort några köp på den öppna marknaden under de senaste tre åren, eller så är affärerna de har gjort för nya för att kunna beräkna ett tillförlitligt resultatmått.
Uppdateringsfrekvens: Dagligen
Företag med rapporterade insiderpositioner
SEC-anmälningarna visar att Darryl M Burman har rapporterat innehav eller affärer i följande företag:
Värdepapper | Titel | Senaste rapporterade innehav |
---|---|---|
US:GPI / Group 1 Automotive, Inc. | Sr. VP & General Counsel | 13 495 |
Hur man tolkar diagrammen
Följande diagram visar aktieutvecklingen för värdepapper efter varje icke-planerad handel på öppen marknad som görs av Darryl M Burman. Icke-planerad handel är affärer som inte gjordes som en del av en 10b5-1-handelsplan. Aktieutvecklingen visas som kumulativ procentuell förändring av aktiekursen. Till exempel, om en insiderhandel gjordes den 1 januari 2019, kommer diagrammet att visa den dagliga procentuella förändringen av värdepapperet fram till idag. Om aktiekursen skulle gå från $10 till $15 under denna tid, skulle den kumulativa procentuella förändringen i aktiekursen vara 50%. En förändring i priset från 10 USD till 20 USD skulle vara 100 % och en prisändring på 10 USD till 5 USD skulle vara -50 %.
I slutändan försöker vi avgöra hur nära insiders affärer korrelerar med överavkastning (positiv eller negativ) i aktiekursen för att se om insidern tar tid för sina affärer att dra nytta av insiderinformation. Tänk på situationen där en insider gjorde detta. I den här situationen förväntar vi oss antingen (a) positiv avkastning efter köp eller (b) negativ avkastning efter försäljning. I fallet med (a) skulle KÖP-diagrammet visa en serie uppåtlutande kurvor, vilket indikerar positiv avkastning efter varje köptransaktion. I fallet med (b) skulle SALE-diagrammet visa en serie nedåtlutande kurvor, vilket indikerar negativ avkastning efter varje försäljningstransaktion.
Detta är dock inte tillräckligt för att dra slutsatser. Om till exempel aktiekursen i bolaget var i en icke-cyklisk stigning under många år, skulle vi förvänta oss att alla tomter efter köpet skulle vara uppåtlutande. Likaså skulle icke-cykliska nedgångar under många år resultera i nedåtlutande post-trade tomter. Inget av dessa diagram skulle tyda på insiderhandel.
Den starkaste indikatorn skulle vara en situation där aktiekursen var extremt cyklisk, och det fanns både positiva signaler i KÖP-diagrammet och negativa plotter på SALE-diagrammet. Denna situation skulle i hög grad tyda på en insider som tog tid för affärer till sin ekonomiska fördel.
Insiderköp GPI / Group 1 Automotive, Inc. - Analys av kortsiktig vinst
I det här avsnittet analyserar vi lönsamheten för varje oplanerat insiderköp på en öppen marknad som görs i GPI / Group 1 Automotive, Inc.. Denna analys hjälper till att förstå om insidern konsekvent genererar onormal avkastning och är värd att följa. Denna analys är för ett år efter varje handel, och resultaten är teoretiska .
Tabellen nedan visar de senaste öppna marknadsköpen som inte var en del av en automatisk handelsplan.
Handelsdatum | Ticker | Insider | Rapporterade aktier |
Rapporterad pris |
Justerade aktier |
Justerat pris |
Kostnadsgrund | Dagar till max |
Pris vid max |
Max vinst ($) |
Maximal avkastning (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det finns inga kända oplanerade öppna marknadstransaktioner för denna insider |
Det justerade prisetär det justerade priset efter split. Justerade aktier er de split-justerade aktier.
Insiderförsäljning - Analys av kortsiktig förlust
I det här avsnittet analyserar vi det kortsiktiga undvikandet av förluster för varje oplanerad insiderförsäljning på öppen marknad som görs i GPI / Group 1 Automotive, Inc.. Ett konsekvent mönster för att undvika förluster kan tyda på att framtida försäljningstransaktioner kan förutsäga prisnedgångar. Denna analys är för ett år efter varje handel, och resultaten är teoretiska .
Följande tabell visar de senaste försäljningarna på den öppna marknaden som inte ingick i en automatisk handelsplan.
Det justerade prisetär det justerade priset efter split. Justerade aktier er de split-justerade aktier.
Insiderhandelshistorik
Den här tabellen visar den fullständiga listan över insideraffärer gjorda av Darryl M Burman som avslöjats för Securities Exchange Commission (SEC).
Fildatum | Transaktionsdatum | Schema | Ticker | Värdepapper | Kode | Aktier | Återstående aktier | Procentuell förandring | Aktie pris |
Transaktionsvärde | Återstående värde |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2023-06-09 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −900 | 13 495 | −6,25 | 247,32 | −222 588 | 3 337 476 | |
2023-06-09 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −1 600 | 14 395 | −10,00 | 246,48 | −394 368 | 3 547 972 | |
2023-02-22 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 264 | 15 995 | −7,32 | 236,77 | −299 277 | 3 787 033 | |
2023-02-22 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −100 | 17 259 | −0,58 | 241,02 | −24 102 | 4 159 659 | |
2023-02-22 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −385 | 17 359 | −2,17 | 240,39 | −92 550 | 4 172 825 | |
2023-02-22 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −300 | 17 744 | −1,66 | 238,85 | −71 655 | 4 238 050 | |
2023-02-22 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −200 | 18 044 | −1,10 | 237,62 | −47 524 | 4 287 512 | |
2023-02-22 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −400 | 18 244 | −2,15 | 236,50 | −94 600 | 4 314 603 | |
2023-02-22 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −511 | 18 644 | −2,67 | 235,20 | −120 187 | 4 384 966 | |
2023-02-22 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −300 | 19 155 | −1,54 | 234,07 | −70 221 | 4 483 509 | |
2023-02-22 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −304 | 19 455 | −1,54 | 233,06 | −70 850 | 4 534 081 | |
2023-02-16 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −186 | 19 759 | −0,93 | 230,24 | −42 825 | 4 549 212 | |
2023-01-30 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −2 500 | 19 945 | −11,14 | 205,50 | −513 750 | 4 098 608 | |
2023-01-04 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −715 | 22 445 | −3,09 | 179,42 | −128 285 | 4 027 004 | |
2023-01-04 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 1 815 | 23 160 | 8,50 | ||||
2022-11-14 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
G - Gift | −250 | 21 345 | −1,16 | ||||
2022-11-14 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −1 000 | 21 595 | −4,43 | 190,00 | −190 000 | 4 102 967 | |
2022-11-14 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −1 000 | 22 595 | −4,24 | 185,00 | −185 000 | 4 179 994 | |
2022-06-10 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −2 500 | 23 583 | −9,58 | 184,12 | −460 300 | 4 342 112 | |
2022-03-02 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −557 | 25 961 | −2,10 | 181,58 | −101 140 | 4 714 028 | |
2022-02-22 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −906 | 26 518 | −3,30 | 181,50 | −164 439 | 4 813 047 | |
2022-02-16 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 1 858 | 27 424 | 7,27 | 174,96 | 325 066 | 4 797 994 | |
2022-02-16 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −372 | 25 566 | −1,43 | 171,26 | −63 709 | 4 378 461 | |
2022-01-05 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 474 | 25 938 | −5,38 | 193,72 | −285 543 | 5 024 741 | |
2022-01-05 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 3 745 | 27 412 | 15,82 | ||||
2021-11-24 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −134 | 23 667 | −0,56 | 205,38 | −27 521 | 4 860 786 | |
2021-11-24 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −4 866 | 23 801 | −16,97 | 204,88 | −996 926 | 4 876 282 | |
2021-03-04 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −530 | 28 477 | −1,83 | 156,18 | −82 777 | 4 447 658 | |
2021-03-04 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −2 970 | 29 007 | −9,29 | 155,31 | −461 271 | 4 505 111 | |
2021-03-01 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −557 | 31 977 | −1,71 | 153,04 | −85 243 | 4 893 794 | |
2021-02-22 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 2 550 | 32 534 | 8,50 | 147,08 | 375 054 | 4 785 133 | |
2021-02-22 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 365 | 29 984 | −4,35 | 147,08 | −200 764 | 4 410 079 | |
2021-02-18 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −446 | 31 349 | −1,40 | 148,63 | −66 289 | 4 659 435 | |
2020-11-24 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −2 400 | 31 795 | −7,02 | 124,00 | −297 600 | 3 942 607 | |
2020-08-12 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −1 905 | 34 195 | −5,28 | 93,20 | −177 542 | 3 186 916 | |
2020-08-12 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −3 960 | 36 100 | −9,89 | 92,18 | −365 028 | 3 327 675 | |
2020-08-12 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −100 | 40 060 | −0,25 | 93,92 | −9 392 | 3 762 456 | |
2020-08-12 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −637 | 40 160 | −1,56 | 92,85 | −59 148 | 3 729 053 | |
2020-08-12 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −2 203 | 40 797 | −5,12 | 92,01 | −202 701 | 3 753 801 | |
2020-03-02 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −557 | 42 752 | −1,29 | 83,69 | −46 615 | 3 577 895 | |
2020-02-26 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −720 | 43 309 | −1,64 | 102,23 | −73 606 | 4 427 455 | |
2020-02-21 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −729 | 44 029 | −1,63 | 106,77 | −77 835 | 4 700 951 | |
2020-02-18 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 3 817 | 44 758 | 9,32 | 98,26 | 375 039 | 4 397 674 | |
2020-02-18 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −446 | 40 941 | −1,08 | 98,26 | −43 824 | 4 022 839 | |
2019-10-30 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
G - Gift | −350 | 41 387 | −0,84 | ||||
2019-10-30 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −14 650 | 41 737 | −25,98 | 103,81 | −1 520 758 | 4 332 526 | |
2019-09-17 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −10 051 | 56 367 | −15,13 | 87,58 | −880 236 | 4 936 471 | |
2019-03-01 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −970 | 66 006 | −1,45 | 62,20 | −60 334 | 4 105 559 | |
2019-02-27 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −487 | 66 976 | −0,72 | 63,52 | −30 934 | 4 254 301 | |
2019-02-25 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −446 | 67 463 | −0,66 | 62,72 | −27 973 | 4 231 265 | |
2019-02-21 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 6 214 | 67 909 | 10,07 | 61,56 | 382 534 | 4 180 464 | |
2019-02-19 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −446 | 61 695 | −0,72 | 60,71 | −27 077 | 3 745 489 | |
2018-08-21 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −500 | 61 978 | −0,80 | 79,85 | −39 925 | 4 948 979 | |
2018-08-21 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
G - Gift | −500 | 62 478 | −0,79 | ||||
2018-08-21 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −1 000 | 62 978 | −1,56 | 79,81 | −79 810 | 5 026 310 | |
2018-08-10 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −200 | 63 978 | −0,31 | 78,04 | −15 607 | 4 992 559 | |
2018-08-10 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −3 800 | 64 178 | −5,59 | 78,00 | −296 400 | 5 005 919 | |
2018-02-28 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −487 | 67 764 | −0,71 | 74,33 | −36 199 | 5 036 879 | |
2018-02-27 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −933 | 68 251 | −1,35 | 75,06 | −70 031 | 5 122 901 | |
2018-02-21 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 7 100 | 69 184 | 11,44 | 76,00 | 539 564 | 5 257 619 | |
2018-02-20 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −932 | 62 084 | −1,48 | 76,36 | −71 168 | 4 740 715 | |
2017-10-30 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −5 000 | 62 961 | −7,36 | 80,06 | −400 300 | 5 040 658 | |
2017-10-30 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −5 000 | 67 961 | −6,85 | 79,43 | −397 141 | 5 398 020 | |
2017-03-03 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −733 | 72 682 | −1,00 | 78,56 | −57 584 | 5 709 885 | |
2017-03-02 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 7 070 | 73 415 | 10,66 | 78,46 | 554 712 | 5 760 128 | |
2017-03-01 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −547 | 66 345 | −0,82 | 79,36 | −43 410 | 5 265 126 | |
2017-02-27 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −547 | 66 892 | −0,81 | 79,76 | −43 629 | 5 335 292 | |
2017-02-27 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 000 | 67 439 | −1,46 | 79,76 | −79 760 | 5 378 921 | |
2016-11-15 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −3 900 | 68 233 | −5,41 | 67,90 | −264 810 | 4 632 995 | |
2016-08-31 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
G - Gift | −500 | 72 133 | −0,69 | ||||
2016-08-31 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −2 000 | 72 633 | −2,68 | 58,90 | −117 800 | 4 278 061 | |
2016-03-10 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −493 | 74 633 | −0,66 | 58,00 | −28 594 | 4 328 692 | |
2016-03-04 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −547 | 75 126 | −0,72 | 56,43 | −30 867 | 4 239 339 | |
2016-02-29 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −547 | 75 673 | −0,72 | 55,59 | −30 408 | 4 206 641 | |
2016-02-19 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 9 140 | 76 220 | 13,63 | ||||
2015-11-12 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −396 | 67 080 | −0,59 | 84,86 | −33 605 | 5 692 377 | |
2015-06-15 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −3 000 | 67 476 | −4,26 | 89,95 | −269 850 | 6 069 432 | |
2015-03-10 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −493 | 70 476 | −0,69 | 76,44 | −37 685 | 5 387 156 | |
2015-03-03 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −547 | 70 969 | −0,76 | 80,82 | −44 209 | 5 735 684 | |
2015-03-03 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 094 | 71 516 | −1,51 | 82,14 | −89 861 | 5 874 293 | |
2015-02-26 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 9 140 | 72 610 | 14,40 | ||||
2014-11-12 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −821 | 63 470 | −1,28 | 86,86 | −71 312 | 5 512 971 | |
2014-11-12 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −274 | 64 291 | −0,42 | 86,72 | −23 761 | 5 575 283 | |
2014-10-28 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −1 000 | 64 565 | −1,53 | 83,00 | −83 000 | 5 358 863 | |
2014-10-28 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −900 | 65 565 | −1,35 | 82,48 | −74 232 | 5 407 770 | |
2014-10-28 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −1 100 | 66 465 | −1,63 | 81,96 | −90 156 | 5 447 440 | |
2014-09-11 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −4 000 | 67 565 | −5,59 | 76,48 | −305 900 | 5 167 011 | |
2014-03-10 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −493 | 71 565 | −0,68 | 68,49 | −33 766 | 4 901 461 | |
2014-03-04 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 094 | 72 058 | −1,50 | 67,09 | −73 396 | 4 834 346 | |
2014-02-27 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 10 000 | 73 152 | 15,83 | ||||
2013-12-02 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −2 500 | 63 152 | −3,81 | 67,89 | −169 719 | 4 287 212 | |
2013-11-12 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 259 | 65 652 | −1,88 | 63,86 | −80 400 | 4 192 512 | |
2013-11-12 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −321 | 66 911 | −0,48 | 63,66 | −20 435 | 4 259 530 | |
2013-11-06 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −2 054 | 67 232 | −2,96 | 64,92 | −133 346 | 4 364 677 | |
2013-05-30 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −3 000 | 69 286 | −4,15 | 65,22 | −195 659 | 4 518 794 | |
2013-03-12 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −3 250 | 72 286 | −4,30 | 61,54 | −200 005 | 4 448 457 | |
2013-03-12 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
G - Gift | −1 000 | 75 536 | −1,31 | ||||
2013-03-12 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −985 | 76 536 | −1,27 | 61,41 | −60 489 | 4 700 052 | |
2013-03-01 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 10 000 | 77 521 | 14,81 | ||||
2012-11-13 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 673 | 67 521 | −2,42 | 59,54 | −99 610 | 4 020 178 | |
2012-11-09 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −794 | 69 194 | −1,13 | 63,35 | −50 300 | 4 383 416 | |
2012-11-06 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 852 | 69 988 | −2,58 | 64,08 | −118 676 | 4 484 807 | |
2012-03-20 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −1 000 | 71 840 | −1,37 | 55,93 | −55 934 | 4 018 270 | |
2012-03-20 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −2 000 | 72 840 | −2,67 | 55,72 | −111 440 | 4 058 624 | |
2012-03-06 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 10 000 | 74 840 | 15,42 |