Introduktion
Den här sidan ger en omfattande analys av den kända insiderhandelshistoriken för John C Rickel. Insiders är tjänstemän, styrelseledamöter eller betydande investerare i ett företag. Det är olagligt för insiders att göra affärer i sina företag baserat på specifik, icke-offentlig information. Detta betyder inte att det är olagligt för dem att göra några affärer i sina egna företag. De måste dock rapportera alla affärer till SEC via ett formulär 4. Trots dessa restriktioner tyder akademisk forskning på att insiders – i allmänhet – tenderar att överträffa marknaden i sina egna företag.
Genomsnittlig handelslönsamhet
Den genomsnittliga handelslönsamheten är den genomsnittliga avkastningen av alla köp på den öppna marknaden som insidern gjort under de senaste tre åren. För att beräkna detta undersöker vi alla oplanerade köp på öppen marknad som görs av insidern, exklusive alla affärer som markerats som en del av en 10b5-1-handelsplan. Vi beräknar sedan den genomsnittliga prestandan för dessa affärer under 3, 6 och 12 månader, med ett genomsnitt av var och en av dessa varaktigheter för att generera ett slutgiltigt resultatmått för varje affär. Slutligen tar vi ett genomsnitt av alla prestationsmått för att beräkna ett prestationsmått för insidern. Denna lista inkluderar endast insiders som har gjort minst tre affärer under de senaste två åren.
Om lönsamheten för denna insiderhandel är "N/A", så har insidern antingen inte gjort några köp på den öppna marknaden under de senaste tre åren, eller så är affärerna de har gjort för nya för att kunna beräkna ett tillförlitligt resultatmått.
Uppdateringsfrekvens: Dagligen
Företag med rapporterade insiderpositioner
SEC-anmälningarna visar att John C Rickel har rapporterat innehav eller affärer i följande företag:
Värdepapper | Titel | Senaste rapporterade innehav |
---|---|---|
US:RMBL / RumbleOn, Inc. | Director | 61 728 |
US:USX / U.S. Xpress Enterprises Inc - Class A | Director | 0 |
US:GPI / Group 1 Automotive, Inc. | SVP & CFO | 93 594 |
Hur man tolkar diagrammen
Följande diagram visar aktieutvecklingen för värdepapper efter varje icke-planerad handel på öppen marknad som görs av John C Rickel. Icke-planerad handel är affärer som inte gjordes som en del av en 10b5-1-handelsplan. Aktieutvecklingen visas som kumulativ procentuell förändring av aktiekursen. Till exempel, om en insiderhandel gjordes den 1 januari 2019, kommer diagrammet att visa den dagliga procentuella förändringen av värdepapperet fram till idag. Om aktiekursen skulle gå från $10 till $15 under denna tid, skulle den kumulativa procentuella förändringen i aktiekursen vara 50%. En förändring i priset från 10 USD till 20 USD skulle vara 100 % och en prisändring på 10 USD till 5 USD skulle vara -50 %.
I slutändan försöker vi avgöra hur nära insiders affärer korrelerar med överavkastning (positiv eller negativ) i aktiekursen för att se om insidern tar tid för sina affärer att dra nytta av insiderinformation. Tänk på situationen där en insider gjorde detta. I den här situationen förväntar vi oss antingen (a) positiv avkastning efter köp eller (b) negativ avkastning efter försäljning. I fallet med (a) skulle KÖP-diagrammet visa en serie uppåtlutande kurvor, vilket indikerar positiv avkastning efter varje köptransaktion. I fallet med (b) skulle SALE-diagrammet visa en serie nedåtlutande kurvor, vilket indikerar negativ avkastning efter varje försäljningstransaktion.
Detta är dock inte tillräckligt för att dra slutsatser. Om till exempel aktiekursen i bolaget var i en icke-cyklisk stigning under många år, skulle vi förvänta oss att alla tomter efter köpet skulle vara uppåtlutande. Likaså skulle icke-cykliska nedgångar under många år resultera i nedåtlutande post-trade tomter. Inget av dessa diagram skulle tyda på insiderhandel.
Den starkaste indikatorn skulle vara en situation där aktiekursen var extremt cyklisk, och det fanns både positiva signaler i KÖP-diagrammet och negativa plotter på SALE-diagrammet. Denna situation skulle i hög grad tyda på en insider som tog tid för affärer till sin ekonomiska fördel.
Insiderköp GPI / Group 1 Automotive, Inc. - Analys av kortsiktig vinst
I det här avsnittet analyserar vi lönsamheten för varje oplanerat insiderköp på en öppen marknad som görs i GPI / Group 1 Automotive, Inc.. Denna analys hjälper till att förstå om insidern konsekvent genererar onormal avkastning och är värd att följa. Denna analys är för ett år efter varje handel, och resultaten är teoretiska .
Tabellen nedan visar de senaste öppna marknadsköpen som inte var en del av en automatisk handelsplan.
Handelsdatum | Ticker | Insider | Rapporterade aktier |
Rapporterad pris |
Justerade aktier |
Justerat pris |
Kostnadsgrund | Dagar till max |
Pris vid max |
Max vinst ($) |
Maximal avkastning (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det finns inga kända oplanerade öppna marknadstransaktioner för denna insider |
Det justerade prisetär det justerade priset efter split. Justerade aktier er de split-justerade aktier.
Insiderförsäljning - Analys av kortsiktig förlust
I det här avsnittet analyserar vi det kortsiktiga undvikandet av förluster för varje oplanerad insiderförsäljning på öppen marknad som görs i GPI / Group 1 Automotive, Inc.. Ett konsekvent mönster för att undvika förluster kan tyda på att framtida försäljningstransaktioner kan förutsäga prisnedgångar. Denna analys är för ett år efter varje handel, och resultaten är teoretiska .
Följande tabell visar de senaste försäljningarna på den öppna marknaden som inte ingick i en automatisk handelsplan.
Det justerade prisetär det justerade priset efter split. Justerade aktier er de split-justerade aktier.
Insiderköp RDNW / RideNow Group, Inc. - Analys av kortsiktig vinst
I det här avsnittet analyserar vi lönsamheten för varje oplanerat insiderköp på en öppen marknad som görs i GPI / Group 1 Automotive, Inc.. Denna analys hjälper till att förstå om insidern konsekvent genererar onormal avkastning och är värd att följa. Denna analys är för ett år efter varje handel, och resultaten är teoretiska .
Tabellen nedan visar de senaste öppna marknadsköpen som inte var en del av en automatisk handelsplan.
Handelsdatum | Ticker | Insider | Rapporterade aktier |
Rapporterad pris |
Justerade aktier |
Justerat pris |
Kostnadsgrund | Dagar till max |
Pris vid max |
Max vinst ($) |
Maximal avkastning (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det finns inga kända oplanerade öppna marknadstransaktioner för denna insider |
Det justerade prisetär det justerade priset efter split. Justerade aktier er de split-justerade aktier.
Insiderförsäljning - Analys av kortsiktig förlust
I det här avsnittet analyserar vi det kortsiktiga undvikandet av förluster för varje oplanerad insiderförsäljning på öppen marknad som görs i GPI / Group 1 Automotive, Inc.. Ett konsekvent mönster för att undvika förluster kan tyda på att framtida försäljningstransaktioner kan förutsäga prisnedgångar. Denna analys är för ett år efter varje handel, och resultaten är teoretiska .
Följande tabell visar de senaste försäljningarna på den öppna marknaden som inte ingick i en automatisk handelsplan.
Handelsdatum | Ticker | Insider | Rapporterade aktier |
Rapporterad pris |
Justerade aktier |
Justerat pris |
Kostnadsgrund | Dagar till min |
Pris vid min |
Maximal förlust undvikits ($) |
Maximal förlust undvikits ($) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det finns inga kända oplanerade öppna marknadstransaktioner för denna insider |
Det justerade prisetär det justerade priset efter split. Justerade aktier er de split-justerade aktier.
Insiderhandelshistorik
Den här tabellen visar den fullständiga listan över insideraffärer gjorda av John C Rickel som avslöjats för Securities Exchange Commission (SEC).
Fildatum | Transaktionsdatum | Schema | Ticker | Värdepapper | Kode | Aktier | Återstående aktier | Procentuell förandring | Aktie pris |
Transaktionsvärde | Återstående värde |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2025-06-06 |
|
4 | RMBL |
RumbleOn, Inc.
Class B Common Stock |
A - Award | 61 728 | 61 728 | |||||
2023-07-05 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
D - Sale to Issuer | −132 634 | 0 | −100,00 | 6,15 | −815 699 | ||
2023-07-05 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
M - Exercise | 16 667 | 132 634 | 14,37 | ||||
2023-05-17 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
G - Gift | −25 000 | 115 967 | −17,73 | ||||
2022-06-17 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
M - Exercise | 6 843 | 140 967 | 5,10 | ||||
2022-05-26 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Restricted Stock Units |
A - Award | 16 667 | 16 667 | |||||
2022-05-11 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
P - Purchase | 15 000 | 134 124 | 12,59 | 2,75 | 41 250 | 368 841 | |
2022-05-11 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
P - Purchase | 10 000 | 119 124 | 9,16 | 2,80 | 28 000 | 333 547 | |
2022-02-16 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
P - Purchase | 30 000 | 109 124 | 37,92 | 3,68 | 110 472 | 401 838 | |
2021-11-12 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
P - Purchase | 5 000 | 79 124 | 6,75 | 8,25 | 41 250 | 652 773 | |
2021-06-17 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Restricted Stock Units |
M - Exercise | −12 270 | 0 | −100,00 | ||||
2021-06-17 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
M - Exercise | 12 270 | 74 124 | 19,84 | ||||
2021-05-28 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Restricted Stock Units |
A - Award | 6 843 | 6 843 | |||||
2020-10-29 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
P - Purchase | 10 000 | 61 854 | 19,28 | 6,50 | 65 000 | 402 051 | |
2020-05-29 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Restricted Stock Units |
A - Award | 12 270 | 12 270 | |||||
2020-05-12 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Restricted Stock Units |
M - Exercise | −10 152 | 0 | −100,00 | ||||
2020-05-12 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
M - Exercise | 10 152 | 51 854 | 24,34 | ||||
2020-03-02 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −849 | 93 594 | −0,90 | 83,69 | −71 053 | 7 832 887 | |
2020-02-26 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 136 | 94 443 | −1,19 | 102,23 | −116 133 | 9 654 914 | |
2020-02-21 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 811 | 95 579 | −1,86 | 106,77 | −193 360 | 10 204 976 | |
2020-02-18 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 7 633 | 97 390 | 8,50 | 98,26 | 749 980 | 9 569 061 | |
2020-02-18 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −715 | 89 757 | −0,79 | 98,26 | −70 256 | 8 819 529 | |
2019-12-09 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −15 000 | 90 472 | −14,22 | 100,96 | −1 514 400 | 9 134 059 | |
2019-10-30 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −12 740 | 115 472 | −9,94 | 104,29 | −1 328 655 | 12 042 581 | |
2019-10-30 |
|
4/A | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −10 000 | 105 472 | −8,66 | 104,00 | −1 040 000 | 10 969 094 | |
2019-10-30 |
|
4/A | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −12 740 | 115 472 | −9,94 | 104,29 | −1 328 655 | 12 042 581 | |
2019-09-24 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −10 000 | 128 212 | −7,24 | 88,22 | −882 220 | 11 311 125 | |
2019-08-27 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
P - Purchase | 10 000 | 41 702 | 31,54 | 3,42 | 34 167 | 142 483 | |
2019-08-22 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
P - Purchase | 10 000 | 31 702 | 46,08 | 3,83 | 38 287 | 121 377 | |
2019-05-15 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
P - Purchase | 2 500 | 21 702 | 13,02 | 5,75 | 14 375 | 124 786 | |
2019-05-13 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Restricted Stock Units |
A - Award | 10 152 | 10 152 | |||||
2019-05-13 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Restricted Stock Units |
M - Exercise | −4 202 | 0 | −100,00 | ||||
2019-05-13 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
M - Exercise | 4 202 | 19 202 | 28,01 | ||||
2019-05-09 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
P - Purchase | 5 000 | 15 000 | 50,00 | 5,98 | 29 918 | 89 752 | |
2019-03-07 |
|
4/A | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Restricted Stock Units |
A - Award | 0 | 0 | |||||
2019-03-01 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 697 | 137 751 | −1,22 | 62,20 | −105 553 | 8 568 132 | |
2019-02-27 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 220 | 139 448 | −0,87 | 63,52 | −77 494 | 8 857 757 | |
2019-02-25 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 003 | 140 668 | −0,71 | 62,72 | −62 908 | 8 822 717 | |
2019-02-25 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Restricted Stock Units |
A - Award | 6 383 | 6 383 | |||||
2019-02-21 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 11 696 | 141 671 | 9,00 | 61,56 | 720 006 | 8 721 286 | |
2019-02-19 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −703 | 129 975 | −0,54 | 60,71 | −42 679 | 7 890 802 | |
2018-11-14 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
P - Purchase | 5 000 | 10 000 | 100,00 | 7,50 | 37 500 | 75 000 | |
2018-11-08 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Class A Common Stock |
P - Purchase | 5 000 | 5 000 | 7,49 | 37 434 | 37 434 | ||
2018-08-23 |
|
4 | USX |
US XPRESS ENTERPRISES INC
Restricted Stock Units |
A - Award | 4 202 | 4 202 | |||||
2018-02-28 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 181 | 130 334 | −0,90 | 74,33 | −87 784 | 9 687 692 | |
2018-02-27 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −2 020 | 131 515 | −1,51 | 75,06 | −151 621 | 9 871 481 | |
2018-02-21 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 11 500 | 133 535 | 9,42 | 76,00 | 873 942 | 10 147 957 | |
2018-02-20 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 435 | 122 035 | −1,16 | 76,36 | −109 577 | 9 318 557 | |
2017-12-08 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −10 000 | 123 470 | −7,49 | 81,00 | −810 000 | 10 001 033 | |
2017-12-05 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
G - Gift | −3 650 | 133 470 | −2,66 | ||||
2017-10-30 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −20 000 | 137 120 | −12,73 | 80,00 | −1 600 032 | 10 969 782 | |
2017-09-22 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −10 000 | 157 077 | −5,99 | 66,99 | −669 939 | 10 523 228 | |
2017-03-03 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 259 | 166 776 | −0,75 | 78,56 | −98 907 | 13 101 905 | |
2017-03-02 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 10 780 | 168 035 | 6,86 | 78,46 | 845 799 | 13 184 009 | |
2017-03-01 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 259 | 157 255 | −0,79 | 79,36 | −99 914 | 12 479 739 | |
2017-02-27 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 301 | 158 514 | −0,81 | 79,76 | −103 768 | 12 643 059 | |
2017-02-27 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 824 | 159 815 | −1,13 | 79,76 | −145 482 | 12 746 827 | |
2016-11-14 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −5 000 | 161 639 | −3,00 | 64,31 | −321 550 | 10 394 990 | |
2016-03-10 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 175 | 166 304 | −0,70 | 58,00 | −68 150 | 9 645 625 | |
2016-03-04 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 259 | 167 479 | −0,75 | 56,43 | −71 045 | 9 450 833 | |
2016-02-29 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 259 | 168 738 | −0,74 | 55,59 | −69 988 | 9 380 139 | |
2016-02-26 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 742 | 169 997 | −1,01 | 55,48 | −96 646 | 9 431 427 | |
2016-02-19 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 14 430 | 171 739 | 9,17 | ||||
2015-11-12 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 007 | 157 309 | −0,64 | 84,86 | −85 454 | 13 349 232 | |
2015-07-30 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −9 180 | 158 316 | −5,48 | 96,00 | −881 280 | 15 198 325 | |
2015-07-30 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −100 | 167 496 | −0,06 | 96,00 | −9 600 | 16 079 605 | |
2015-03-10 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 175 | 167 315 | −0,70 | 76,44 | −89 817 | 12 789 553 | |
2015-03-03 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 259 | 168 490 | −0,74 | 80,82 | −101 752 | 13 617 355 | |
2015-03-03 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 902 | 169 749 | −1,11 | 82,14 | −156 230 | 13 943 176 | |
2015-02-26 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 14 430 | 171 651 | 9,18 | ||||
2014-11-12 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −2 098 | 157 221 | −1,32 | 86,86 | −182 232 | 13 656 209 | |
2014-11-12 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 007 | 159 319 | −0,63 | 86,72 | −87 327 | 13 816 137 | |
2014-10-27 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −6 357 | 160 326 | −3,81 | 84,00 | −533 988 | 13 467 377 | |
2014-10-27 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −9 643 | 166 683 | −5,47 | 82,32 | −793 812 | 13 721 338 | |
2014-03-13 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 112 | 175 969 | −0,63 | 67,84 | −75 438 | 11 937 770 | |
2014-03-10 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −766 | 177 081 | −0,43 | 68,49 | −52 463 | 12 128 311 | |
2014-03-04 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 641 | 177 847 | −0,91 | 67,09 | −110 095 | 11 931 788 | |
2014-02-27 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 15 500 | 179 488 | 9,45 | ||||
2013-11-12 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −2 098 | 163 988 | −1,26 | 63,86 | −133 978 | 10 472 305 | |
2013-11-12 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 007 | 166 086 | −0,60 | 63,66 | −64 106 | 10 573 066 | |
2013-11-06 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −5 034 | 167 093 | −2,92 | 64,92 | −326 807 | 10 847 709 | |
2013-05-10 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | −5 000 | 172 127 | −2,82 | 65,25 | −326 250 | 11 231 319 | |
2013-03-14 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 678 | 176 729 | −0,94 | 61,12 | −102 559 | 10 801 678 | |
2013-03-12 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 534 | 178 407 | −0,85 | 61,41 | −94 203 | 10 955 975 | |
2013-03-01 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 15 000 | 179 941 | 9,09 | ||||
2012-11-13 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −3 573 | 164 941 | −2,12 | 59,54 | −212 736 | 9 820 588 | |
2012-11-09 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 094 | 168 514 | −0,65 | 63,35 | −69 305 | 10 675 363 | |
2012-11-06 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −4 262 | 169 608 | −2,45 | 64,08 | −273 109 | 10 868 482 | |
2012-04-04 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | X | −2 500 | 173 373 | −1,42 | 59,00 | −147 500 | 10 228 978 |
2012-04-04 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | X | −2 500 | 175 873 | −1,40 | 58,00 | −145 000 | 10 200 606 |
2012-03-28 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | X | −2 500 | 178 373 | −1,38 | 57,00 | −142 500 | 10 167 233 |
2012-03-16 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | X | −2 355 | 180 873 | −1,29 | 56,00 | −131 880 | 10 128 861 |
2012-03-16 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
S - Sale | X | −145 | 183 228 | −0,08 | 56,00 | −8 120 | 10 260 741 |
2012-03-14 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −1 058 | 183 373 | −0,57 | 54,58 | −57 746 | 10 008 472 | |
2012-03-07 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
F - Taxes | −662 | 184 431 | −0,36 | 54,83 | −36 297 | 10 112 325 | |
2012-03-06 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
A - Award | 15 000 | 185 093 | 8,82 | ||||
2012-03-06 |
|
4 | GPI |
GROUP 1 AUTOMOTIVE INC
Common Stock |
D - Sale to Issuer | −5 000 | 170 093 | −2,86 |