Introduktion
Den här sidan ger en omfattande analys av den kända insiderhandelshistoriken för Platinum Equity Investment Holdings IC (Cayman), LLC. Insiders är tjänstemän, styrelseledamöter eller betydande investerare i ett företag. Det är olagligt för insiders att göra affärer i sina företag baserat på specifik, icke-offentlig information. Detta betyder inte att det är olagligt för dem att göra några affärer i sina egna företag. De måste dock rapportera alla affärer till SEC via ett formulär 4. Trots dessa restriktioner tyder akademisk forskning på att insiders – i allmänhet – tenderar att överträffa marknaden i sina egna företag.
Genomsnittlig handelslönsamhet
Den genomsnittliga handelslönsamheten är den genomsnittliga avkastningen av alla köp på den öppna marknaden som insidern gjort under de senaste tre åren. För att beräkna detta undersöker vi alla oplanerade köp på öppen marknad som görs av insidern, exklusive alla affärer som markerats som en del av en 10b5-1-handelsplan. Vi beräknar sedan den genomsnittliga prestandan för dessa affärer under 3, 6 och 12 månader, med ett genomsnitt av var och en av dessa varaktigheter för att generera ett slutgiltigt resultatmått för varje affär. Slutligen tar vi ett genomsnitt av alla prestationsmått för att beräkna ett prestationsmått för insidern. Denna lista inkluderar endast insiders som har gjort minst tre affärer under de senaste två åren.
Om lönsamheten för denna insiderhandel är "N/A", så har insidern antingen inte gjort några köp på den öppna marknaden under de senaste tre åren, eller så är affärerna de har gjort för nya för att kunna beräkna ett tillförlitligt resultatmått.
Uppdateringsfrekvens: Dagligen
Företag med rapporterade insiderpositioner
SEC-anmälningarna visar att Platinum Equity Investment Holdings IC (Cayman), LLC har rapporterat innehav eller affärer i följande företag:
Värdepapper | Titel | Senaste rapporterade innehav |
---|---|---|
10% Owner | 165 160 216 | |
US:CTOS / Custom Truck One Source, Inc. | 10% Owner | 156 743 635 |
10% Owner | 210 952 854 | |
US:VRT / Vertiv Holdings Co | Director | 0 |
US:RYI / Ryerson Holding Corporation | 10% Owner | 3 924 478 |
US:VRRM / Verra Mobility Corporation | Director | 0 |
US:WAIR / Wesco Aircraft Holdings Inc. | 10% Owner | 81 905 366 |
US:KEG / Key Energy Services, Inc. | 10% Owner | 10 309 609 |
Hur man tolkar diagrammen
Följande diagram visar aktieutvecklingen för värdepapper efter varje icke-planerad handel på öppen marknad som görs av Platinum Equity Investment Holdings IC (Cayman), LLC. Icke-planerad handel är affärer som inte gjordes som en del av en 10b5-1-handelsplan. Aktieutvecklingen visas som kumulativ procentuell förändring av aktiekursen. Till exempel, om en insiderhandel gjordes den 1 januari 2019, kommer diagrammet att visa den dagliga procentuella förändringen av värdepapperet fram till idag. Om aktiekursen skulle gå från $10 till $15 under denna tid, skulle den kumulativa procentuella förändringen i aktiekursen vara 50%. En förändring i priset från 10 USD till 20 USD skulle vara 100 % och en prisändring på 10 USD till 5 USD skulle vara -50 %.
I slutändan försöker vi avgöra hur nära insiders affärer korrelerar med överavkastning (positiv eller negativ) i aktiekursen för att se om insidern tar tid för sina affärer att dra nytta av insiderinformation. Tänk på situationen där en insider gjorde detta. I den här situationen förväntar vi oss antingen (a) positiv avkastning efter köp eller (b) negativ avkastning efter försäljning. I fallet med (a) skulle KÖP-diagrammet visa en serie uppåtlutande kurvor, vilket indikerar positiv avkastning efter varje köptransaktion. I fallet med (b) skulle SALE-diagrammet visa en serie nedåtlutande kurvor, vilket indikerar negativ avkastning efter varje försäljningstransaktion.
Detta är dock inte tillräckligt för att dra slutsatser. Om till exempel aktiekursen i bolaget var i en icke-cyklisk stigning under många år, skulle vi förvänta oss att alla tomter efter köpet skulle vara uppåtlutande. Likaså skulle icke-cykliska nedgångar under många år resultera i nedåtlutande post-trade tomter. Inget av dessa diagram skulle tyda på insiderhandel.
Den starkaste indikatorn skulle vara en situation där aktiekursen var extremt cyklisk, och det fanns både positiva signaler i KÖP-diagrammet och negativa plotter på SALE-diagrammet. Denna situation skulle i hög grad tyda på en insider som tog tid för affärer till sin ekonomiska fördel.
Insiderköp CTOS / Custom Truck One Source, Inc. - Analys av kortsiktig vinst
I det här avsnittet analyserar vi lönsamheten för varje oplanerat insiderköp på en öppen marknad som görs i CTOS / Custom Truck One Source, Inc.. Denna analys hjälper till att förstå om insidern konsekvent genererar onormal avkastning och är värd att följa. Denna analys är för ett år efter varje handel, och resultaten är teoretiska .
Tabellen nedan visar de senaste öppna marknadsköpen som inte var en del av en automatisk handelsplan.
Handelsdatum | Ticker | Insider | Rapporterade aktier |
Rapporterad pris |
Justerade aktier |
Justerat pris |
Kostnadsgrund | Dagar till max |
Pris vid max |
Max vinst ($) |
Maximal avkastning (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2025-01-30 | CTOS | PE One Source Holdings, LLC | 8 143 635 | 4,0000 | 8 143 635 | 4,0000 | 32 574 540 | 182 | 6.1900 | 17 834 561 | 54,75 |
Det justerade prisetär det justerade priset efter split. Justerade aktier er de split-justerade aktier.
Insiderförsäljning - Analys av kortsiktig förlust
I det här avsnittet analyserar vi det kortsiktiga undvikandet av förluster för varje oplanerad insiderförsäljning på öppen marknad som görs i CTOS / Custom Truck One Source, Inc.. Ett konsekvent mönster för att undvika förluster kan tyda på att framtida försäljningstransaktioner kan förutsäga prisnedgångar. Denna analys är för ett år efter varje handel, och resultaten är teoretiska .
Följande tabell visar de senaste försäljningarna på den öppna marknaden som inte ingick i en automatisk handelsplan.
Handelsdatum | Ticker | Insider | Rapporterade aktier |
Rapporterad pris |
Justerade aktier |
Justerat pris |
Kostnadsgrund | Dagar till min |
Pris vid min |
Maximal förlust undvikits ($) |
Maximal förlust undvikits ($) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det finns inga kända oplanerade öppna marknadstransaktioner för denna insider |
Det justerade prisetär det justerade priset efter split. Justerade aktier er de split-justerade aktier.
Insiderköp KEGX / Key Energy Services, Inc. - Analys av kortsiktig vinst
I det här avsnittet analyserar vi lönsamheten för varje oplanerat insiderköp på en öppen marknad som görs i CTOS / Custom Truck One Source, Inc.. Denna analys hjälper till att förstå om insidern konsekvent genererar onormal avkastning och är värd att följa. Denna analys är för ett år efter varje handel, och resultaten är teoretiska .
Tabellen nedan visar de senaste öppna marknadsköpen som inte var en del av en automatisk handelsplan.
Handelsdatum | Ticker | Insider | Rapporterade aktier |
Rapporterad pris |
Justerade aktier |
Justerat pris |
Kostnadsgrund | Dagar till max |
Pris vid max |
Max vinst ($) |
Maximal avkastning (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det finns inga kända oplanerade öppna marknadstransaktioner för denna insider |
Det justerade prisetär det justerade priset efter split. Justerade aktier er de split-justerade aktier.
Insiderförsäljning - Analys av kortsiktig förlust
I det här avsnittet analyserar vi det kortsiktiga undvikandet av förluster för varje oplanerad insiderförsäljning på öppen marknad som görs i CTOS / Custom Truck One Source, Inc.. Ett konsekvent mönster för att undvika förluster kan tyda på att framtida försäljningstransaktioner kan förutsäga prisnedgångar. Denna analys är för ett år efter varje handel, och resultaten är teoretiska .
Följande tabell visar de senaste försäljningarna på den öppna marknaden som inte ingick i en automatisk handelsplan.
Handelsdatum | Ticker | Insider | Rapporterade aktier |
Rapporterad pris |
Justerade aktier |
Justerat pris |
Kostnadsgrund | Dagar till min |
Pris vid min |
Maximal förlust undvikits ($) |
Maximal förlust undvikits ($) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det finns inga kända oplanerade öppna marknadstransaktioner för denna insider |
Det justerade prisetär det justerade priset efter split. Justerade aktier er de split-justerade aktier.
Insiderköp RYI / Ryerson Holding Corporation - Analys av kortsiktig vinst
I det här avsnittet analyserar vi lönsamheten för varje oplanerat insiderköp på en öppen marknad som görs i CTOS / Custom Truck One Source, Inc.. Denna analys hjälper till att förstå om insidern konsekvent genererar onormal avkastning och är värd att följa. Denna analys är för ett år efter varje handel, och resultaten är teoretiska .
Tabellen nedan visar de senaste öppna marknadsköpen som inte var en del av en automatisk handelsplan.
Handelsdatum | Ticker | Insider | Rapporterade aktier |
Rapporterad pris |
Justerade aktier |
Justerat pris |
Kostnadsgrund | Dagar till max |
Pris vid max |
Max vinst ($) |
Maximal avkastning (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det finns inga kända oplanerade öppna marknadstransaktioner för denna insider |
Det justerade prisetär det justerade priset efter split. Justerade aktier er de split-justerade aktier.
Insiderförsäljning - Analys av kortsiktig förlust
I det här avsnittet analyserar vi det kortsiktiga undvikandet av förluster för varje oplanerad insiderförsäljning på öppen marknad som görs i CTOS / Custom Truck One Source, Inc.. Ett konsekvent mönster för att undvika förluster kan tyda på att framtida försäljningstransaktioner kan förutsäga prisnedgångar. Denna analys är för ett år efter varje handel, och resultaten är teoretiska .
Följande tabell visar de senaste försäljningarna på den öppna marknaden som inte ingick i en automatisk handelsplan.
Det justerade prisetär det justerade priset efter split. Justerade aktier er de split-justerade aktier.
Insiderköp VRRM / Verra Mobility Corporation - Analys av kortsiktig vinst
I det här avsnittet analyserar vi lönsamheten för varje oplanerat insiderköp på en öppen marknad som görs i CTOS / Custom Truck One Source, Inc.. Denna analys hjälper till att förstå om insidern konsekvent genererar onormal avkastning och är värd att följa. Denna analys är för ett år efter varje handel, och resultaten är teoretiska .
Tabellen nedan visar de senaste öppna marknadsköpen som inte var en del av en automatisk handelsplan.
Handelsdatum | Ticker | Insider | Rapporterade aktier |
Rapporterad pris |
Justerade aktier |
Justerat pris |
Kostnadsgrund | Dagar till max |
Pris vid max |
Max vinst ($) |
Maximal avkastning (%) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Det finns inga kända oplanerade öppna marknadstransaktioner för denna insider |
Det justerade prisetär det justerade priset efter split. Justerade aktier er de split-justerade aktier.
Insiderförsäljning - Analys av kortsiktig förlust
I det här avsnittet analyserar vi det kortsiktiga undvikandet av förluster för varje oplanerad insiderförsäljning på öppen marknad som görs i CTOS / Custom Truck One Source, Inc.. Ett konsekvent mönster för att undvika förluster kan tyda på att framtida försäljningstransaktioner kan förutsäga prisnedgångar. Denna analys är för ett år efter varje handel, och resultaten är teoretiska .
Följande tabell visar de senaste försäljningarna på den öppna marknaden som inte ingick i en automatisk handelsplan.
Det justerade prisetär det justerade priset efter split. Justerade aktier er de split-justerade aktier.
Insiderhandelshistorik
Den här tabellen visar den fullständiga listan över insideraffärer gjorda av Platinum Equity Investment Holdings IC (Cayman), LLC som avslöjats för Securities Exchange Commission (SEC).
Fildatum | Transaktionsdatum | Schema | Ticker | Värdepapper | Kode | Aktier | Återstående aktier | Procentuell förandring | Aktie pris |
Transaktionsvärde | Återstående värde |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2025-07-23 | 3 | MH |
McGraw Hill, Inc.
Common Stock |
165 160 216 | ||||||||
2025-02-03 |
|
4 | CTOS |
Custom Truck One Source, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | 8 143 635 | 156 743 635 | 5,48 | 4,00 | 32 574 540 | 626 974 540 | |
2024-11-06 |
|
4 | INGM |
Ingram Micro Holding Corp
Common Stock |
S - Sale | −2 790 000 | 210 952 854 | −1,31 | 22,00 | −61 380 000 | 4 640 962 788 | |
2024-10-29 |
|
4 | INGM |
Ingram Micro Holding Corp
Common Stock |
S - Sale | −7 000 000 | 213 742 854 | −3,17 | 22,00 | −154 000 000 | 4 702 342 788 | |
2024-10-23 | 3 | INGM |
Ingram Micro Holding Corp
Common Stock |
220 742 854 | ||||||||
2024-03-01 |
|
4 | VRT |
Vertiv Holdings Co
Class A common stock, par value $0.0001 |
D - Sale to Issuer | −7 955 215 | 0 | −100,00 | 65,98 | −524 873 153 | ||
2023-09-12 |
|
4 | VRT |
Vertiv Holdings Co
Class A common stock, par value $0.0001 |
S - Sale | −10 000 000 | 7 955 215 | −55,69 | 37,50 | −375 000 000 | 298 320 562 | |
2023-08-10 |
|
4 | RYI |
Ryerson Holding Corp
Common Stock |
S - Sale | −4 000 000 | 3 924 478 | −50,48 | 30,36 | −121 460 000 | 119 166 774 | |
2023-08-09 |
|
4 | VRT |
Vertiv Holdings Co
Class A common stock, par value $0.0001 |
S - Sale | −20 000 000 | 17 955 215 | −52,69 | 34,91 | −698 200 000 | 626 816 556 | |
2023-05-08 |
|
4 | RYI |
Ryerson Holding Corp
Common Stock |
S - Sale | −1 369 300 | 7 924 478 | −14,73 | 36,52 | −49 999 990 | 289 362 314 | |
2023-05-08 |
|
4 | RYI |
Ryerson Holding Corp
Common Stock |
S - Sale | −2 630 700 | 9 293 778 | −22,06 | 36,52 | −96 060 010 | 339 362 304 | |
2023-03-01 |
|
4 | RYI |
Ryerson Holding Corp
Common Stock |
S - Sale | −1 513 420 | 11 924 478 | −11,26 | 35,02 | −52 999 968 | 417 595 220 | |
2023-03-01 |
|
4 | RYI |
Ryerson Holding Corp
Common Stock |
S - Sale | −2 486 580 | 13 437 898 | −15,61 | 35,12 | −87 322 224 | 471 904 039 | |
2022-05-17 |
|
4 | RYI |
Ryerson Holding Corp
Common Stock |
S - Sale | −1 613 022 | 15 924 478 | −9,20 | 29,56 | −47 680 930 | 470 727 570 | |
2022-05-17 |
|
4 | RYI |
Ryerson Holding Corp
Common Stock |
S - Sale | −3 500 000 | 17 537 500 | −16,64 | 29,64 | −103 754 350 | 519 883 404 | |
2022-03-07 |
|
4 | VRT |
Vertiv Holdings Co
Stock Options |
A - Award | 77 294 | 77 294 | |||||
2021-12-10 |
|
4 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Class A common stock, par value $0.0001 per share |
S - Sale | −8 207 821 | 0 | −100,00 | 14,75 | −121 065 360 | ||
2021-11-09 |
|
4/A | VRT |
Vertiv Holdings Co
Class A common stock, par value $0.0001 |
S - Sale | −21 925 000 | 37 955 215 | −36,61 | 24,83 | −544 303 472 | 942 264 781 | |
2021-11-08 |
|
4 | VRT |
Vertiv Holdings Co
Class A common stock, par value $0.0001 |
S - Sale | −21 925 000 | 37 955 215 | −36,61 | 24,83 | −544 303 472 | 942 264 781 | |
2021-08-27 |
|
4 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Class A common stock, par value $0.0001 per share |
S - Sale | −1 200 000 | 8 207 821 | −12,76 | 14,60 | −17 520 000 | 119 834 187 | |
2021-08-24 |
|
4 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Class A common stock, par value $0.0001 per share |
D - Sale to Issuer | −6 849 315 | 9 407 821 | −42,13 | 14,60 | −99 999 999 | 137 354 187 | |
2021-08-24 |
|
4 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Class A common stock, par value $0.0001 per share |
S - Sale | −8 000 000 | 16 257 136 | −32,98 | 14,60 | −116 800 000 | 237 354 186 | |
2021-05-26 |
|
4 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Restricted Stock Units |
A - Award | 8 690 | 8 690 | |||||
2021-05-26 |
|
4 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Restricted Stock Units |
M - Exercise | −17 392 | 0 | −100,00 | ||||
2021-05-26 |
|
4 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Class A Common Stock, par value $0.0001 per share |
M - Exercise | 17 392 | 24 257 136 | 0,07 | ||||
2021-04-05 |
|
4 | CTOS |
Custom Truck One Source, Inc.
Common Stock |
P - Purchase | −148 600 000 | 148 600 000 | −50,00 | 5,00 | −743 000 000 | 743 000 000 | |
2021-04-02 | 3 | NSCO |
Custom Truck One Source, Inc.
Common Stock, par value $0.0001 per share |
34 298 418 | ||||||||
2021-03-03 |
|
4 | VRT |
Vertiv Holdings Co
Class A common stock, par value $0.0001 |
S - Sale | −17 381 740 | 59 880 215 | −22,50 | 20,15 | −350 156 890 | 1 206 292 919 | |
2021-02-08 |
|
4 | VRT |
Vertiv Holdings Co
Stock Options |
A - Award | 77 294 | 77 294 | |||||
2020-11-19 |
|
4 | VRT |
Vertiv Holdings Co
Class A common stock, par value $0.0001 |
S - Sale | −18 000 000 | 77 261 955 | −18,90 | 16,75 | −301 548 600 | 1 294 346 354 | |
2020-08-19 |
|
4 | VRT |
Vertiv Holdings Co
Class A common stock, par value $0.0001 |
S - Sale | −23 000 000 | 95 261 955 | −19,45 | 15,25 | −350 750 000 | 1 452 744 814 | |
2020-05-28 |
|
4 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Restricted Stock Units |
A - Award | 17 392 | 17 392 | |||||
2020-02-05 |
|
4 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Earnout Rights |
X - Other | −2 500 000 | 0 | −100,00 | ||||
2020-02-05 |
|
4 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Class A common stock, par value $0.0001 per share |
X - Other | 2 500 000 | 24 239 744 | 11,50 | 15,50 | 38 750 000 | 375 716 032 | |
2019-11-20 |
|
4 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Class A common stock, par value $0.0001 per share |
S - Sale | −17 250 000 | 21 739 744 | −44,24 | 14,10 | −243 225 000 | 306 530 390 | |
2019-08-19 | 3 | WAIR |
Wesco Aircraft Holdings, Inc
Common Stock, par value $0.001 per share |
81 905 366 | ||||||||
2019-08-19 | 3 | WAIR |
Wesco Aircraft Holdings, Inc
Common Stock, par value $0.001 per share |
81 905 366 | ||||||||
2019-08-19 | 3 | WAIR |
Wesco Aircraft Holdings, Inc
Common Stock, par value $0.001 per share |
81 905 366 | ||||||||
2019-08-19 | 3 | WAIR |
Wesco Aircraft Holdings, Inc
Common Stock, par value $0.001 per share |
81 905 366 | ||||||||
2019-08-19 | 3 | WAIR |
Wesco Aircraft Holdings, Inc
Common Stock, par value $0.001 per share |
81 905 366 | ||||||||
2019-08-19 | 3 | WAIR |
Wesco Aircraft Holdings, Inc
Common Stock, par value $0.001 per share |
81 905 366 | ||||||||
2019-08-19 | 3 | WAIR |
Wesco Aircraft Holdings, Inc
Common Stock, par value $0.001 per share |
81 905 366 | ||||||||
2019-08-19 | 3 | WAIR |
Wesco Aircraft Holdings, Inc
Common Stock, par value $0.001 per share |
81 905 366 | ||||||||
2019-08-19 | 3 | WAIR |
Wesco Aircraft Holdings, Inc
Common Stock, par value $0.001 per share |
81 905 366 | ||||||||
2019-08-19 | 3 | WAIR |
Wesco Aircraft Holdings, Inc
Common Stock, par value $0.001 per share |
81 905 366 | ||||||||
2019-08-19 | 3 | WAIR |
Wesco Aircraft Holdings, Inc
Common Stock, par value $0.001 per share |
81 905 366 | ||||||||
2019-08-19 | 3 | WAIR |
Wesco Aircraft Holdings, Inc
Common Stock, par value $0.001 per share |
81 905 366 | ||||||||
2019-07-10 |
|
4 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Class A common stock, par value $0.0001 per share |
S - Sale | −2 250 000 | 38 989 744 | −5,46 | 12,12 | −27 281 250 | 472 750 646 | |
2019-06-12 |
|
4 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Class A common stock, par value $0.0001 per share |
S - Sale | −15 000 000 | 41 239 744 | −26,67 | 12,12 | −181 875 000 | 500 031 896 | |
2019-06-10 |
|
4 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Earnout Rights |
J - Other | 2 500 000 | 2 500 000 | |||||
2019-06-10 |
|
4 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Earnout Rights |
J - Other | 2 500 000 | 2 500 000 | |||||
2019-06-10 |
|
4 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Earnout Rights |
J - Other | 2 500 000 | 2 500 000 | |||||
2019-06-10 |
|
4 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Earnout Rights |
J - Other | 2 500 000 | 2 500 000 | |||||
2019-06-10 |
|
4/A | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Earnout Rights |
X - Other | −2 500 000 | 0 | −100,00 | ||||
2019-06-10 |
|
4/A | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Class A common stock, par value $0.0001 per share |
X - Other | 2 500 000 | 56 239 744 | 4,65 | 13,00 | 32 500 000 | 731 116 672 | |
2019-05-01 |
|
4 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Class A common stock, par value $0.0001 per share |
J - Other | 2 500 000 | 56 239 744 | 4,65 | 13,00 | 32 500 000 | 731 116 672 | |
2019-03-18 |
|
4 | KEG |
KEY ENERGY SERVICES INC
Common Stock |
P - Purchase | 5 000 | 10 309 609 | 0,05 | 5,14 | 25 700 | 52 991 390 | |
2019-03-18 |
|
4 | KEG |
KEY ENERGY SERVICES INC
Common Stock |
P - Purchase | 100 000 | 10 304 609 | 0,98 | 4,74 | 474 000 | 48 843 847 | |
2019-03-18 | 3 | KEG |
KEY ENERGY SERVICES INC
Common Stock |
20 619 218 | ||||||||
2019-03-18 | 3 | KEG |
KEY ENERGY SERVICES INC
Common Stock |
20 619 218 | ||||||||
2019-03-18 | 3 | KEG |
KEY ENERGY SERVICES INC
Common Stock |
20 619 218 | ||||||||
2019-03-18 | 3 | KEG |
KEY ENERGY SERVICES INC
Common Stock |
20 619 218 | ||||||||
2019-03-18 | 3 | KEG |
KEY ENERGY SERVICES INC
Common Stock |
20 619 218 | ||||||||
2019-03-14 |
|
4 | KEG |
KEY ENERGY SERVICES INC
Common Stock |
P - Purchase | 3 113 | 10 204 609 | 0,03 | 4,03 | 12 545 | 41 124 574 | |
2019-03-14 |
|
4 | KEG |
KEY ENERGY SERVICES INC
Common Stock |
P - Purchase | 125 000 | 10 201 496 | 1,24 | 3,98 | 497 500 | 40 601 954 | |
2018-10-26 |
|
4/A | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Class F common stock, par value $0.0001 per share |
M - Exercise | −1 893 798 | 0 | −100,00 | ||||
2018-10-26 |
|
4/A | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Class A common stock, par value $0.0001 per share |
A - Award | 53 739 744 | 53 739 744 | |||||
2018-10-26 |
|
4/A | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Class A common stock, par value $0.0001 per share |
M - Exercise | 1 893 798 | 3 540 344 | 115,02 | ||||
2018-10-26 | 3/A | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Class A common stock, par value $0.0001 per share |
1 646 546 | ||||||||
2018-10-19 |
|
4 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Class F common stock, par value $0.0001 per share |
M - Exercise | −1 893 798 | 0 | −100,00 | ||||
2018-10-19 |
|
4 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Class A common stock, par value $0.0001 per share |
A - Award | 53 739 744 | 53 739 744 | |||||
2018-10-19 |
|
4 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Class A common stock, par value $0.0001 per share |
M - Exercise | 1 893 798 | 3 540 344 | 115,02 | ||||
2018-10-19 | 3 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Class A common stock, par value $0.0001 per share |
3 293 092 | ||||||||
2018-10-19 | 3 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Class A common stock, par value $0.0001 per share |
3 293 092 | ||||||||
2018-10-19 | 3 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Class A common stock, par value $0.0001 per share |
3 293 092 | ||||||||
2018-10-19 | 3 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Class A common stock, par value $0.0001 per share |
3 293 092 | ||||||||
2018-10-19 | 3 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Class A common stock, par value $0.0001 per share |
3 293 092 | ||||||||
2018-10-19 | 3 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Class A common stock, par value $0.0001 per share |
3 293 092 | ||||||||
2018-10-19 | 3 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Class A common stock, par value $0.0001 per share |
3 293 092 | ||||||||
2018-10-19 | 3 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Class A common stock, par value $0.0001 per share |
3 293 092 | ||||||||
2018-10-19 | 3 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Class A common stock, par value $0.0001 per share |
3 293 092 | ||||||||
2018-10-19 | 3 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Class A common stock, par value $0.0001 per share |
3 293 092 | ||||||||
2018-10-19 | 3 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Class A common stock, par value $0.0001 per share |
3 293 092 | ||||||||
2018-10-19 | 3 | VRRM |
VERRA MOBILITY Corp
Class A common stock, par value $0.0001 per share |
3 293 092 |